25. dubna 2016

TREND: SLUNEČNÍ BRÝLE + MOJE SBÍRKA

Ahoj holky! Dneska se zaměříme na aktuální doplněk - sluneční brýle. Vybrat dokonalý styl a tvar slunečních brýlí není jen tak, a proto se můžete inspirovat dnešním článkem, ve kterém se objevuje pět ikonických modelů, které jsou populární už desítky let. A to by bylo kdyby alespoň jedny z těchto legend neslušely i vám!
1. Pilotky: přesto, že tento styl brýlí sluší většině lidí, úplně nejvíce se hodí k oválnému typu obličeje. Zazářit s nimi během dnů, kdy slunce září na obloze, mohou, jak ženy, tak i muži. 2. Cat Eye: neboli kočičí oči jsou sluneční brýle se zvednutými okraji, se kterými díky jejich nepřehlédnutelnosti budete vyčnívat z davu. Avšak, aby tyhle sexy obroučky dodaly vašemu obličeji smyslný look a zároveň podtrhly váš ženský půvab, je důležité vlastnit alespoň minimální dávku sebevědomí (zdravého!). Věřím, že alespoň v nějakém provedení, budou slušet každé ženě. 3. Lennonky: nadčasové jsou i kulaté obroučky, které jsou v současné době velice trendy především mezi mladými. Brýle, které nosil legendární John Lennon - člen populární skupiny Beatles, sluší sice málo komu, ale jestliže patříte mezi vyvolené, měli byste této příležitost rozhodně využít. 4. Oversize: obroučky, za které se jednoduše schováte jsou typické pro celebrity. A co vy, troufnete si na ně také? 5. Master club: jsou sluneční brýle s výraznými obroučky, na kterých má založenou svou image například zpěvák Elton John. I vy se můžete přidat k milovníkům nápaditých brýlích a odklonit se od své stereotypní klasiky!

Tak co už máte vybráno? Nebo teď nevíte, pro jaký typ se rozhodnout? Inspirovat se můžete i podle mé sbírky, kde mám v záloze radši několik kousků slunečních brýlí. Nikdy nevíte, kdy se budou hodit! :)

MOJE SBÍRKA SLUNEČNÍCH BRÝLÍ:
Jaké sluneční brýle máte v oblibě, vy? 

12 komentářů:

  1. Love the cat eye :)
    xxx
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  2. Máš spoustu pěkných brýlí :) Já vzhledem k tomu, že spíš nosím brýle a čočky si koupím výjimečně, tak mám třeba sluneční brýle jedny-dvoje

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám prevažne pilotky :) Tie prvé tvoje okuliare sú fakt nádherné :) Také jednoduché a predsa veľmi pekné. Veľmi ma ale oslovili aj 7 v poradí (1 stĺpec, posledné), ktoré sú na podobný spôsob :) Zbožňujem takéto tvary, pretože sa podľa mňa hodia každému

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná sbírka, já mám tak dvacatero brýlí, ale stejně v létě nosím třeba jen dvoje :D, ale určitě si letos koupím zase nějaké nové.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám strašný problém s výběrem slunečních brýlí. Vždy mi to dlouho trvá než nějaké vyberu, které mi budou sedět. Pěkný článek :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje sbírka je opravdu rozsáhlá! Já mám momentálně jedny :D Přijde mi, že mi sluší opravdu málokteré brýle a pilotky mě už tak nějak omrzely a tak jsem si minulý rok pořídila brýle, které mají tvar jako cat eye jen to není tolik výrazné, naopak jen tak mírně naznačené, jestli mě chápeš :D
    Jinak moc hezký článek :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám různorodé typy brýlí, ale nejvíc asi typ a la klasické raybany..

    OdpovědětVymazat
  9. Jo ty raybanky jsou boží, sama mám podobné.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)