7. dubna 2016

RECENZE PARFÉMŮ | www.rozlevaneparfemy.cz

Královna zima už nám předvedla svá mocná kouzla. Na její místo nastoupilo jaro, které sebou přináší hřejivé paprsky slunce, ale i nejvyšší čas na změnu parfému. Novou energii pro slunné dny ve Vás mohou probudit parfémované vody o obsahu vonných látek cca 13% z internetového obchodu www.rozlevaneparfemy.cz, které ať už jste majitelkou romantické duše, nebo se cítíte mnohem sebejistěji v roli "femme fatale", umějí chytit za každé srdce. A protože jsem s tímto e - shopem (mimo jiné nabízí i českou dekorativní kosmetiku E style) značky Beauty Cosmetics, navázala spolupráci, mohu se s vámi prostřednictvím dnešního kosmetického článku podělit o své zkušenosti.
Z široké nabídky Beauty Cosmetics parfémů,  které jsou rozlévané a nabírány kalibrovanou profesionální pipetou v množství, jaké si zákazník přeje, a do flakonu, jaký se mu líbí, jsem si vybrala vůni z ovocně květinové kategorie - Armani Si, která je inspirována značkou italského módního domu návrháře Giorgiho Armani. Vůně se ukrývá v jednoduchém a zároveň elegantním flakónku jménem Goya, jehož množství je 14 ml.
Složení vůně Armani Si:
Hlava:
♥ listy černého rybízu ♥
Srdce:
♥ frézie, růže ♥
Tělo:
♥ pačule, pižmo, vanilka ♥

Důvodem, proč jsem si k testování vybrala právě vůni Armani Si je ten, že originální parfém jsem už několikrát očichávala v parfumérii, ale přesto jsem si ho nepořídila. Upřímně se přiznám, že mě odrazovala vysoká pořizovací cena. A protože patřím do kategorie žen, které se nespokojí pouze s jedním parfémem a současně nechtějí za svou vášeň k vůním utrácet příliš mnoho peněz, jsem moc ráda, že jsem se seznámila s e - shopem značky Beauty Cosmetics, díky kterému se má sbírka parfému mohla rozšířit právě o parfémovanou vodu Armani Si. Rozlévaná vůně mě velmi mile překvapila, protože i přesto, že je tímto celosvětově známým parfémem inspirovaná, troufám si říci, že voní naprosto totožně jako originál. Rozdíl pociťuji pouze ve výdrži - zatímco originální parfém Armani Si (100 ml/2 198 Kč) lze vytrvale cítit okolo 10 hodin, rozlévaná parfémovaná voda Armani Si (100 ml/ 699 Kč) vydrží vonět přesně o polovinu méně. Ovšem, za tu příznivou cenu, si s tím nedělám příliš velké starosti a jednoduše tuhle nasládlou až mírně kořeněnou vůni na sebe opět aplikuji.
Společně s Armani Si jsem k testování obdržela ještě dva vzorky parfémovaných vod. První vzorek je inspirován parfémem La Vie Est Belle od francouzské značky Lancome. Vzhledem k tomu, že Armani Si voní jako originál, to samé jsem očekávala i od této ovocně květinové parfémované vody. Byla jsem kapku zklamaná, když se tohle mé přání nenaplnilo. Avšak i přesto musím říci, že se mi inspirovaná La Vie Est Belle moc líbí, jelikož z ní opravdu cítím pomerančové květy, jasmín a teplý základ tvořený z pralinek a vanilky.
Druhý vzorek je inspirován parfémem Dior Addict. Bohužel jsem se při střílení "na slepo" netrefila a parfémovaná voda Dior Addict není úplně podle mého gusta. Naprosto souhlasím s oficiálním popisem internetového obchodu www.rozlevaneparfemy.cz: "Kořeněná vůně, která na první pohled působí zvláštně. Vůně pro zralé ženy, které vědí, co chtějí." I přesto, že mi vůně není příjemná jsem jí otestovala a musím podotknout, že ze všech zmiňovaných vůní má rozhodně největší výdrž. I přes 10 hodin!

Která vůně vás zaujala nejvíce?
Jestliže pro vás nebyla má nezávislá recenze na parfémy dostatečně přesvědčivá, můžete si kvalitu vůně vyzkoušet osobně v kamenné prodejně v Opavě nebo prostřednictvím zakoupení 2 ml vzorku, který Vám bude s potěšením zaslán na vaší adresu.
Tak co na to říkáte?

24 komentářů:

  1. Veľmi pekný článok. Nechcela by si vzájomne sledovať? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teda hrozně oblíbila Si Intense - mamka ji dostala k vánocům a já jsem se do ní tak zamilovala, že už přesně vím, co si budu přát k narozeninám:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel vím pouze, jak voní Armani Si. Si Intense neznám, ale přeji ti, aby se ti tvém přání splnilo třeba právě prostřednictvím internetového obchodu www.rozlevaneparfemy.cz ;)

      Vymazat
  3. Great post.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem o této značce četla, dokonce jsem se dívala na jejich stránky, zda bych si něco neobjednala.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Monnico,
      tak doufám, že tě něco oslovila a brzy si do své parfémové sbírky něco pořídíš ;)

      Vymazat
  5. To môže voňať naozaj nádherne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kataríno :),
      kdybys chtěla vůně vyzkoušet, mrkni se na e - shop a nech si zaslat třeba vzoreček ;)

      Vymazat
  6. Tvoje recenze se mi moc líbí a celkový nápad stránek je určitě super. Protože ne každému není líto vyhodit tolik peněz za jediný parfém a takto jich můžeme mít hned několik a v super kvalitě :) Hned to letím na stránky omrknout! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis ♥, úplně skvěle jsi to vystihla.
      Přesně to samé si myslím i já! :)

      Vymazat
  7. O této vůni jsem nikdy neslyšela, asi dojdu Armaniho očichat do parfumerie :)
    Beautyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :).
      A pokud si jí zamiluješ stejně jako já, ale nechceš utratit příliš penízků, určitě si vzpomeň na www.rozlevaneparfemy.cz ;).

      Vymazat
  8. Tak tuto vůni neznám, ale napsala si krásný článek!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;)
      Kdybys chtěla vůně vyzkoušet, mrkni se na e - shop a nech si zaslat třeba vzoreček ;).

      Vymazat
  9. Teda, vůbec jsem netušila, že nějaká taková stránka existuje! Díky za super tip!
    Jinak Armani Sí už jsem v parfumerii také několikrát očichávala :)))

    http://www.verustyle.cz/2016/04/1ctvrtleti-testovani-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě není za co, přeci kvůli tomu tady můj blog je ;)

      Vymazat
  10. Hodně pěkný článek :)
    Miluji vůně, ve kterých je obsažena vanilka a frézie - taková zvláštní kombinace, která ale úžasně voní! :)

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž o kosmetiku MeMeMe

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na e-shop se rozhodně podívám, zaujalo mě to. :) A nějakou jarní voňavku nutně potřebuju. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že to je určitě skvělá příležitost! ;)

      Vymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)