14. dubna 2016

OUTFIT: Sporty CHIC

Ahoj! ♥
Těší mě, že po módních a kosmetických článcích přicházím na blog také po dlouhé době s outfitem. Takhle zkombinované oblečení jsem si oblékla během minulého víkendu - konkrétně v neděli, kdy jsem s přítelem zcela nečekaně vyrazila do města. Vzhledem k tomu, že jsme si společně až do úterního dne naplánovali prodloužený víkend s výlety, naše auto naléhavě potřebovalo doplnit palivo. Jenže to bych samozřejmě nebyla já (shopaholička), abych neodkladnou návštěvu čerpací stanice ve městě nevyužila ke svému prospěchu, přesněji řečeno k nakupování.
Nákupním centrem jsem se nechala zlákat zcela dobrovolně, věděla jsem totiž o probíhající víkendové slevě (30%) v obchodě C&A. Tuhle příležitost jsem chtěla využít k nákupu "basic" trika v barvě, která by se dokonale hodila k odstínu mé gumové krásky oBag. Své vysněné béžovo hnědé tričko jsem si z obchodu nakonec neodnesla, jelikož bylo (nejspíš) vyprodané. I přesto jsem domů s prázdnou igelitovou taštičkou přeci jen neodjela... Avšak jakou novinku jsem si do šatní skříně pořídila se dozvíte až v článku s dubnovými "NEW IN", kde se určitě nezapomenu zmínit i o kosmetických produktech, za které jsem ve stejný den utratila peníze v drogerii.
A tak se můj nedělní den, který obvykle nejčastěji trávím odpočinkovým způsobem v rodinném kruhu přítele nebo na chalupě mých prarodičů, minulý víkend proměnil v "nákupní horečku". Klidu a pohody, který tento víkendový den obyčejně přináší jsem se ale nechtěla vzdát úplně, a tak jsem tomu přizpůsobila svůj outfit. Především jsem se chtěla cítit pohodlně, a proto jsem určitě nemohla sáhnout vedle s bavlněnými legínami (Terranova) a komfortní mikinou (Aliexpress). Abych nepůsobila příliš nedbale volila jsem jednotlivé prvky oblečení v černobílé, což je elegantní kombinace barev, která osvěží celý outfit a nikdy nezevšední!
Zabodoval u vás můj outfit se sportovním nádechem?

33 komentářů:

  1. Veľmi netradičný outfit no sekne ti to :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošinku mě zarazilo tvoje slovo "netradičný", ale je fakt, že na blogu jsem vám ukazovala spíše elegantní outfity, takže souhlasím - u mě je to netradiční ;)

      Vymazat
  2. Vyzerá to veľmi skvelo, dokonca to k sebe perfektne ladí. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž :
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Soni, vždy se snažím, aby vše dokonale ladilo. ;)

      Vymazat
  3. Na to že černé kombinace nevyhledávám tohle je super outfit. Miluji street styl a tohle je skvělá volba. Mimochodem mikinu jsi vybrala fakt skvělou. Nechtěno/chtěné nákupy moc dobře znám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dříve (tak 5 - 7 let zpátky) také černé kombinace moc nemusela, ale poslední dobou mám černou moc ráda, protože působí elegantně a řekla bych i svůdně. ;)

      Vymazat
  4. Cool! Love the combination of outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello my beautiful friend,
      thank you for your lovely comment! :)
      Keep in touch! ♥

      Vymazat
  5. you look great :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpovědětVymazat
  6. Hi beauty!
    I love these looks casual but Chic! ❤️
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello beauty!
      Thank you for your nice comment!
      I love casual but chic outfits too! ;)
      Have a nice day!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji Hevi :),
      moc ráda bych u tebe také viděla nějaký outfit. :)

      Vymazat
  8. Simple & chic outfit. TGIF, babe! xoxo

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Luci, mockrát děkuji!
      Tvého komentáře si moc cením ;)

      Vymazat
  10. Moc Ti to sluší, Luci! A ta mikča, ta je suprová ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Cool outfit love, suits you well!
    XO IMKE | Pastellics

    OdpovědětVymazat
  12. Zalíbilo :) na ty legíny jsem v Terranově taky koukala, ale přišly mi slaboučký

    OdpovědětVymazat
  13. Super outfit Lucko, dokážu si představit, že bych si ho také oblékla klidně i do školy! :) Mikča je boží a líbí se mi i kabelka, i když já bych do ní asi nenarvala ani peněženku :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  14. Super pohodový a určitě pohodlný outfit!! :)

    http://www.verustyle.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Máš krásné fotografie, působíš na nich přirozeně a celkový dojem je prostě skvělý! :) Navíc máš i krásnou mikču. :)

    Chic by Jane

    OdpovědětVymazat
  16. Great sweatshirt!
    Have a nice weekend. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mikina je skvela! :) Aj keď k tomuto by som asi nezvolila takúto kabelku, ale tebe konečný výsledok sedí ;)

    Pozri si aj náš najnovší článok - http://twoveronicaslives.blogspot.sk/2016/04/starame-sa-o-kvety-kalanchoe.html

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)