27. dubna 2016

NEW IN: APRIL 2016

Ahoj! Vítám vás všechny opět u mě na blogu. Po dalším uplynulém měsíci se vám zase hlásím s pravidelnými  nákupy, které budou za měsíc duben. V dnešním článku máte možnost prohlédnout si novinky z mého šatníku, které jsem si pořídila.
Zaujal vás některý kousek, nebo se stylově lišíme? Budu moc ráda, když mi to sdělíte do komentářů.
Mějte se krásně a brzy na viděnou!
1. Podprsenka, New Yorker
2. Sukně, New Yorker
3. Šedé tílko, New Yorker
4. Žlutá halenka, eBay
5. Basic triko, C&A

Čím jste si udělat v dubnu radost, vy?

15 komentářů:

  1. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Ta halenka se mi líbí jsem zvedava jak bude vypadat na postavě :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sukně a žlutá halenka mě nadchly úplně nejvíce :) Podprsenku potřebuju taky, už ju mám vyhlídlou, tak teď jen běžet do obchodu, podprsenky, to je něco co ráda kupuju, ale nerada zkouším, když se musím celá vyslíkat, zvlášť, když je teď pořád ještě taková zima, tak mám na sobě hodně vrstev :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nice new items. I like the yellow blouse :)
    I would love to follow each other on bloglovin! Let me know if you are in : )
    Xx
    Larissa
    conscious lifestyle of mine

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi tričko, tílko i podprsenka. Sukně je taky super a doufám, že nám ji v nějakém outfitu ukážeš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Ta podprsenka je pěkná, ale přijde mi nepraktická. Měla bych strach, že kamínky rychle opadají.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné kousky, nejvíce se mi líbí žlutá halenka a sukně. Já si předevčírem koupila jarní obuv ale jinak jsem během dubna příliš neutrácela takže tentokrát bude můj New in velmi strohý. Hlavně mi přijde že celý měsíc hrozně utekl.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásne veci si si kúpila :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  9. Basic triček a tílek není nikdy dost! :) A moc se mi líbí sukýnka! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. Love the bra and the skirt! ^_^
    Nice blog, dear!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tá podprsenka je naozaj veľmi pekná :) Veľmi sa mi páči jej výrazná farba :)

    Čo je dobré to musím mať 6. miesto Bloger roka 2015

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)