4. dubna 2016

- MŮJ ŽIVOT V BŘEZNOVÉM MĚSÍCI -

Milé čtenářky, velice mě těší, že vás mohu opět přivítat u nového článku na mém blogu! Za svou dočasnou neaktivitu v blogerském světě se upřímně omlouvám. Jak jsem již zmiňovala, v březnovém měsíci jsem neměla úplně růžové období. Bohužel mě pohltily povinnosti, které jsem za žádnou cenu nemohla odložit na druhou kolej. Březnovou neodkladnou záležitostí se stala především bakalářská práce - možná si i vy vzpomenete na moment, jak jsem se radovala z dokončení hrubého textu a současně jsem vesele prohlašovala, že korektuře se budu věnovat pouze ve svém volném čase. Avšak můj optimismus mě brzy opustil - zatímco nad psaním mé bakalářské práce jsem strávila celé dny, celková úprava si žádala mou pozornost ve dne i v noci, což je hlavní příčina, proč jsem absolutně selhala ve svém naplánovaném "blogerském režimu".

Všechno zlé je pro něco dobré! Svou bakalářskou práci jsem nakonec na studijní oddělení stihla odevzdat v termínu, a proto jsem se dne 30. 3. 2016 mohla oficiálně rozloučit s psychicky náročným březnem. Tudíž vám od dnešního dne slibuji, že se budu snažit, aby články opět vycházely v pravidelných intervalech a aby jejich obsah byl pro vás nadále přitažlivý. V závěru dnešního článku, prostřednictvím kterého jsem vám chtěla přiblížit můj život v březnovém měsíci, vám chci od srdce poděkovat! Jsem vám, pravidelným čtenářům, moc vděčná za to, že jste se mnou (alespoň dle vysoké návštěvní statistiky) nadále zůstaly. Velké díky patří i kosmetickým značkám, které na mě i přes mou studijní pauzu rovněž nezanevřely a shledávali můj blog natolik atraktivní, že se mnou uzavřeli spolupráci. Pevně věřím, že se vám u mě na blogu bude líbit jako dříve! ♥

Jsem zpět! 

7 komentářů:

  1. Jééééj ty si tak nádherná. Inak veľmi pekné fotečky aj článok

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

  2. Love It <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, že jsi to nakonec všechno zvládla, jsem ráda a těším se na další články ♥ :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky!
    ♡ www.chicoco.cz ♡

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)