3. února 2016

PROMĚNA S CLIP - IN CULÍKEM

Holky, dnes jsem si pro vás připravila článek, ve kterém vám ukáži další způsob, jak se stát dlouhovláskou. Ovšem tentokrát nepoužiji clip - in příčesky, protože takovou proměnu jste na mém blogu už viděly. Dnes mi pomůže clip - in culík, který jsem si vybrala na webové stránce www.clipinhair.cz. E - shop má opravdu širokou nabídku, ze které jsem si zvolila příčesek ve tvaru culíku, jenž je vytvořen ze 100% japonského kanekalonu. To je sice syntetický materiál, ovšem má vlastnost chovat se jako pravé vlasy. Dokonce vzhledově i na omak tak působí, což jsem zjistila po obdržení mé objednávky.
A protože se mi líbí vlnitá hříva, vybrala jsem si kudrnatou strukturu svého příčesku. Zpočátku jsem se bála, abych jeho krásné vlny při česání neporušila. Moje pochybnosti byly zbytečné, neboť japonský kanekalon si umí zachovávat tvar. Takže pokud příčesek navlním nebo naopak vyžehlím, zůstane takový až do další úpravy, což je výhoda. Abych si clip - in culík nezničila jsem se obávala také při rozčesávání jeho zacuchaných částí. Naštěstí ani to s trochou trpělivosti a pomocí hřebenu s velkými zuby nebyl problém.
Dávat si pozor je důležité především během tepelných úprav, při kterých jsou povolené pouze nižší teploty. S tímto nemám zatím žádnou zkušenost, protože nejsem velký příznivec žehličky na vlasy. A když zatoužím po vlnách, aplikuji na příčesek pěnové natáčky. Clip - in culík z japonského kanekalonu nejde odbarvovat, barvit a používat na něj tónovací přelivy. Musím se přiznat, že tenhle fakt mě vůbec netrápí. Barva se nikdy nedotkla mých vlasů a tak to zatím zůstane i v blízké budoucnosti. Holky, jestliže máte krátké vlasy, ale toužíte vlastnit dlouhý hustý ohon, je tento příčesek tou pravou volbou pro vás. A jak moc mi sluší či nesluší, zjistíte níže na fotografiích:
Aplikace příčesku (viz video): Clip - in culík má ve své vrchní části drobný "hřebínek", který se zasune shoda do vašeho krátkého culíku, následně se z dlouhých vlasů vezme tenký proužek, kterým dohromady obmotáte váš a přidělaný culík. Pak už jen proužek vlasů připevníte kadeřnickými pinetkami, a takto vytvořený účes drží perfektně po celý den.

Jak se vám líbí proměna?

23 komentářů:

  1. krásny cop. Ja milujem takéto dlhé copy, škoda, že ja sama na to nemám vlasy a s príčeskami by sa mi babrať nechcelo :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Za ten efekt mi to "babrání stojí :) I když mi to zabere pouze dvě minuty času ;) Děkuji za komentář ;)

      Vymazat
  2. Culík vypadá skvěle, já clip-in culíky vlastním dva a jsem nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj také nadšená! :) Je to skvělý pomocník ;)
      Díky za komentář! :)

      Vymazat
  3. Ten cop je krásny, ja osobne by som si príčesok asi nedala síce mám riedke vlasy, ale nevydržala by som to mať na hlave :DDDDD
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně to vypadá. I odstín ti skvěle sedl, moc se mi tyto clip in culíky líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Já si nakonec pořídila pruh, prostě jsem neodolala mít vlasy jak Ariel :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že tě s ním na blogu uvidím ;)
      Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  6. Kočka sekne ti to. Moja kamoška mala na stužkovje tiež CLIP-IN a vyzeralo to famózne :) Kebyže ju nepoznám, tak ani neuverím že to nie sú jej vlasy

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář! :)
      Určitě se mrkni na www.clipinhair.cz

      Vymazat
  7. Tohle vypadá nádherně, taky bych se tomuhle nebránila i když vlasy mám celkem dlouhé, tohle je lepší.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne vlasy :) Vyzerá to naozaj super! :)

    Navštív aj náš blog - http://twoveronicaslives.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělé, nádherný účes lusknutím prstu ;) Na blog se určitě podívám ;)

      Vymazat
  9. Jéé vypadá to na tobě krásně Lucko :) ♥ Já mám sice dlouhé vlasy, ale culík nosím jenom doma, protože na mě vypadá strašně :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. wow, tak to je fakt změna, až mi dorostou vlasy, tak to chci :O
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné, ja sa s príčeskami a parochňami stretávam denno denne, keďže je to rodinný biznis, no musím povedať, že si si vybral super. Veľmi dôležité je hlavne trafiť sa s farbami, pretože mnoho krát mi až vyskočia oči pri tom ako si slečny zvolia o 3 odtiene tmavšie alebo svetlejšie príčesky.

    Inak ja som vždy túžila mať dlhé vlasy iba preto, aby môj cop vyzeral takto dokonale, no nejako mi to nevychádza.:D
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi ti pristane, vôbec by som nepovedala, že to nie sú tvoje vlasy. :P
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Kde zakoupim tyhle copy?

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)