13. ledna 2016

NEJLEPŠÍ A NEJPOUŽÍVANĚJŠÍ KOSMETICKÝ PRODUKT ROKU 2015

Přesto, že již několik dní/týdnů přebýváme v novém roce, v dnešním článku se ještě na malou chvíli vrátíme do toho loňského! Chci vám totiž představit svůj nejoblíbenější a zároveň mnou nejvíce používaný kosmetický produkt za rok 2015. Hned o něm prozradím, že pochází z dílny české značky Saloos, jejichž produkty jsem na blogu zmiňovala už vícekrát. Avšak k srdci mi nejvíce přirostly právě bio regenerační obličejové oleje. A proč? Považuji je za své nepostradatelné pomocníky, jelikož prospívají každému typu pleti a pomáhají udržet její regenerační schopnosti. Dále jsou vhodné při boji s předčasným stárnutím a pomáhají zachovat pevnost pokožky (více na www.saloos.cz). A i když už dávno nejsem puberťák, drobné nedokonalosti mě umějí občas potrápit, a proto jsem si z bohaté nabídky vybrala levandulový bio regenerační olej, který je určený především na citlivou a problematickou pleť.

Vzhledem k tomu, že má olej mastné složení, nanáším ho raději na noc. Již od prvního vyzkoušení se každé ráno probouzím se zklidněnou pletí, za což vděčím především levanduli. Díky této omamně vonící bylince mě také skoro vůbec netrápí nedokonalosti pleti. A pokud se výjimečně nějaký pupínek přeci jen vytvoří, namažu ho olejíčkem a nejdéle do dvou dnů je zneškodněn. Zázrak! Nejen, že je velice účinný spojenec v tomto boji, je i extra výživný, což se hodí proti vráskám. Možná si ťukáte na hlavu, že ve dvaceti dvou letech používám produkt proti předčasnému stárnutí. Jenže je lepší začít dříve než později, a proto se často dvacítka uvádí jako začáteční věk v péči o vrásky. Řekněte, kdo z vás touží po nehezké vrásčité pleti?
Na blog jsem se snažila vypsat nejdůležitější důvody, proč bio regenerační obličejový olej od Saloos používám. Ovšem olejíček má mnohem více pozitivních účinků, kterým sice nemusíte věřit, dokud produkt sami nevyzkoušíte! Seženete ho například v drogerii DM přibližně za 170 Kč. Na závěr je důležité říci, že i když má produkt 20 ml, vydrží opravdu dlouhou dobu! Mě při každodenním používání vystačil 3/4 roku. Co na něj říkáte, vyzkoušíte ho? :)

17 komentářů:

  1. Rada bych si nejaky olej poridila. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá rozhodne zaujímavo a rada by som ho skúsila, ale Levanduľa mi nevonia, tak uvidím :) Skvelý článok :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušet v nabídce je jich rovnou několik, takže levanduli si kupovat vůbec nemusíš ;)

      Vymazat
  3. Vyzerá dobre .. ja som mala podobný a bola som tieŽ nadšená :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že máš stejnou pozitivní zkušenost! :) Alespoň jde vidět, že si nevymýšlím a píšu objektivní recenze :)

      Vymazat
  4. Tak toto som ešte nikdy v živote nemala no vyzerá to super :) Asi sa naň aj pozriem :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ho mam ve verzo Bio Argan Revital a taky na nej nedam dopustit :) Ted uz ho mam na dne a taky mi par mesicu vydrzel, takze se do nej investovat urcite vyplati :) A co nejdriv si bezim pro nejaky novy olejicek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch verzí je tolik...nejraději bych je vyzkoušela všechny :D, i přesto, že levandule mi moc vyhovuje ;)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Určitě se po něm podívej třeba v DM, investovat do něj peníze se určitě vyplatí ;)

      Vymazat
  7. Looks nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten vypadá opravdu skvěle! :) A překvapilo mě, že ti vydržel tak dlouho, to je super! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On tak jenom nevypadá, on takový i je :) A opravdu mi vydržel takhle dlouho ;)

      Vymazat
  9. Toto bol môj prvý olej od Saloos, používala som ho v zime a s jeho účinkami som bola vcelku spokojná, hlavne čo sa týkalo hydratácie pleti, no jazvičky a akné mi až tak do poriadku nedal, nezhoršoval stav pleti, ale čakala som viac, takže skúsim aj iné.

    Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)