26. ledna 2016

KOSMETIKA Z BĚLORUSKA?

Milé čtenářky, před časem mi ve schránce přistál e - mail od dvou kamarádek, které se rozhodly rozbít svá prasátka a společnými silami založily e - shop www.belitacosmetics.cz, který je na českém trhu výjimečný, jelikož nabízí kosmetiku pocházející z Běloruska. K nápadu prodávat kosmetické produkty z východu přispěla hlavně samotná návštěva Běloruska, kde jedna z majitelek internetového obchodu poprvé investovala peníze do několika pečujících přípravků. Do Česka je přivezla i k vyzkoušení své kamarádce (spolumajitelce), pro kterou byla důležitá především informace, že tato kosmetika splňuje přísné normy EU. Otestované produkty jí velice nadchly a kosmetická značka Belita si nezvratně získala její srdce! A protože obě kamarádky věří, že běloruská kosmetika může okouzlit i další české ženy, založily projekt ,,Není testovaná na zvířatech, je testována blogerkami" s cílem zvýšit po ní poptávku. Byla jsem požádána o spolupráci na tomto projektu, a tak jsem se stala jednou z testujících blogerek. K sepsání recenze jsem si z široké nabídky e - shopu Belita Cosmetics vybrala celkově tři zkrášlující produkty z řady Zone Stop Akne, která by měla léčit problematickou pleť se sklonem k akné.
1. zázračné pero na akné:
Ze všech produktů jsem si nejvíce oblíbila pero na akné i přesto, že nejsem příznivec "roll on" aplikátorů, protože se mi s nimi špatně pracuje. Většinou kulička nefunguje správně a je pak pro mě velmi obtížné nanést produkt v dostatečném množství na potřebné místo. Naštěstí tentokrát jsem se s tímto problémem nesetkala. Nejen, že se produkt dobře aplikuje, ale i jeho složení je vysoce účinné. Pokaždé, když se mi na tváři tvoří ošklivý pupínek, sáhnu po zázračném peru. Pero na akné během několika hodin hnisavý pupínek vysuší, zmenší jeho velikost a nejpozději do jednoho dne nedokonalost zlikviduje úplně. Je to rychlý a především účinný pomocník, do kterého se vyplatí 239 Kč investovat. Vřele jej doporučuji!
2. čistící gel
Nejprve si navlhčím vlažnou vodou obličej a poté na něj aplikuji krouživými pohyby čistící gel, který jsem ještě předtím v dlaních zpěnila. Pro lepší výsledky využiji ještě svůj elektrický čistící kartáček, se kterým společně s čistícím gelem vyčistím obličej od veškerých nečistot. Tímto způsobem jsem běloruský produkt používala každé ráno i večer, avšak ustálený názor na něj jsem si stále nedokázala vytvořit. Co se čistícímu gelu rozhodně nedá upřít je, že má vynikající odličovací schopnosti, protože si snadno poradí i s voděodolnými líčidly. Nejen, že skvěle očisťuje, také pleť vůbec nevysušuje a toho si velmi cením.
I když má čistící gel spoustu pozitiv, nezvládl si poradit s mým typem pleti. Během prvního týdne používání, byla moje pleť díky čistícímu gelu na pohled zdravější, čistší a póry byly stažené. Jenže najednou se všechno změnilo - z původních malých pupínků, které jsem na tváři měla, se staly monstrózní boláky! Tudíž to, co se mi zpočátku zdálo, jako dobré se později změnilo v bitevní pole! Čistící gel od Belita Cosmetics jsem tedy na chvíli přestala používat. Ovšem později jsem se k němu zase vrátila, protože jsem byla zvědavá, jestli mi "pupínkovou erupci" skutečně způsobil. Bohužel celý popsaný proces se znovu zopakoval, a tak si myslím, že produkt má ve složení látku, která mojí pleti nedělá dobrotu. Přestože ho ostatní blogerky vychvalují, já ho dále doporučit nemohu.
3. minutová maska
Třetím produktem z řady Zone Stop Acne je pleťová maska, která stejně jako předchozí otestované produkty příjemně voní. Sice by se měla tahle gelová maska nechat působit pouze jednu minutu, avšak já si její přítomnost na pleti užívám klidně po dobu patnácti minut - nemusíte se toho bát, protože delší působení mi nikdy neublížilo. A i když jsem se od gelové masky dočkala pozitivních účinků jako je jemná, hydratovaná a sjednocená pleť, nesedla jsem si z ní na zadek. Možná kdyby více účinkovala na nedokonalosti pleti, zaujala by mě více. Minutovou masku můžete zakoupit za 125 Kč.
* článek je sponzorovaný
----------------------------------------------------------------------
Doufám, že jsem vám v dnešním článku lépe přiblížila běloruskou kosmetiku, chtěli byste jí také vyzkoušet? A který produkt se vám nejvíce líbí?

25 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano, nejspíše proto, že produkty pocházejí z Běloruska :)
      Díky za komentář! :)

      Vymazat
  2. Tak toto vyzerá naozaj veľmi zaujímavo a netradične. To pero na akné ma naozaj oslovilo

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pero na akné je nejlepší produkt ze všech třech. Tedy, alespoň mě nejvíce pomáhá. :)

      Vymazat
  3. Ten odkaz mi však nejak nejde otvoriť :( Neviem prečo mi tam vypisuje nejaké blbosti :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevím proč..:( odkaz na webové stránky e - shopu je správný, nějak jim to blbne. To si budou muset vyřešit.

      Vymazat
  4. Kosmetika vypadá zajímavě, ale odkaz mi také po rozkliknutí bohužel nefunguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevím, čím to je. Majitelky e - shopu ho budou muset opět zprovoznit :)

      Vymazat
  5. O téhle značce jsem vůbec nevěděla, ale to pero vypadá opravdu dobře! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to slyším úplně poprvné, ale to pero na akné nezní úplně špatně ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pero je super, účinný, spolehlivý a především rychlý pomocník ;)

      Vymazat
  7. Není testovaných na zvířatech, ale na blogerkách - tak to je dobrý slogan, to mě dostalo :D Já musím říci, že vůči kosmetikám s nápisy v azbude a jiných pro mě nevyluštitelných znacích jsem skeptická. Vždy mě děsí to, že si nemůžu přečíst složení, ale tak předpokládám, že holky ho mají asi na eshopu i v češtině nebo v abecední verzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě tenhle název pobavil, na produktech je nápis v azbuce, ale na e - shopu je to samozřejmě v češtině a ještě posílají emailem info o produktech včetně návodů na používání v českém jazyce :)

      Vymazat
  8. Super článok so zaujímavými produktmi :)

    http://twoveronicaslives.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Produkty vyzerajú zaujímavo! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  10. Wau tak o tejto kozmetike som ešte nepočula ! Vyzerá to veľmi zaujímavo :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, bohužel v tuto chvíli pracujeme na nových stránkách,celý e-shop by měl dostat novou, lepší a přehlednější podobu. Za tyto komplikace se omlouváme.Pokud by některá z Vás nechtěla čekat a výrobek chtěla zakoupit co nejdříve, kontaktujte mne na telefon 720761906 , případně na e-mail belitacosmetics@gmail.com.
    Děkujeme za krásnou recenzi.

    Pavla Míšková

    OdpovědětVymazat
  12. Tak o téhle kosmetice slyším/čtu po prvé, ale nevypadá špatně. Zaujalo mě to pero na akné a jejich slogan (Netestováno na zvířatech, testováno blogerkami :D) - pobavilo.....:) Díky za článek

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  13. Musím súhlasiť - to pero vyzerá úžasne a asi ho vyskúšam! ❤
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, e-shop www.belitacosmetics.cz je opět v plném provozu a přicházíme zároveň s výraznou slevou. Pokud se chcete zúčastnit i různých soutěží, přidejte si do oblíbených FB stránku Belita CZ a pravidelně sledujte nové příspěvky. Za komplikace s nedostupností stránek se velice omlouváme.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)