24. listopadu 2015

RECENZE PRO BLOGERKY.CZ - ŠAMPÓN A KONDICIONÉR REVITALON NA VYPADÁVÁNÍ VLASŮ

S příchodem podzimu mi začaly hodně padat vlasy. Bylo to docela frustrující, obzvlášť při rozčesávání vlasů po umytí. Měla jsem pocit, že se všechny prameny mých vlasů doslova přestěhovaly z mé hlavy na hřeben. Ale i během dne jsem nacházela spadané vlasy po podlaze, na rukou, oblečení a dokonce i ve svém jídle. Už jsem toho měla plné zuby, a proto jsem začala hledat řešení - s nedůvěrou a v zoufalství jsem navštívila drogerii, kde jsem ve finále produkt, který by mi mohl pomoct, stejně nenašla. A pak mi z čista jasna přistála zpráva v e - mailové schránce, díky které jsem se dozvěděla o probíhající výzvě s vlasovou kosmetikou Revitalon. Poté, už jsem jen netrpělivě vyčkávala na balíček v naději, že můj blog byl vybrán k testování.
Moje "modlitby" byly vyslyšeny a do rukou se mi dostal komplexní program pro péči o vlasy skládající se z aktivačního šamponu a obnovujícího kondicionéru. Oba produkty jsou určeny pro jemné, poškozené a vypadávající vlasy, což je jako kdyby byly vyrobeny speciálně pro mě. Nikdy jsem si nemyslela, že se setkám s vlasovými přípravky, který mi budou sedět tak dobře jako "zadek na hrnci". A proto jsem se do šampónu společně s kondicionérem zamilovala. ♥ Avšak další důvody si můžete přečíst na obrázku, kde se nachází i menší srovnání obou produktů. :)
Myslím si, že kromě vlastností produktů vlasové kosmetiky Revitalon, vás určitě zajímají i výsledky jejich účinkování. Před první aplikací šampónu jsem se bála, abych neměla ještě jemnější vlasy než doposud. Ukázalo se, že moje obavy byly naprosto zbytečné, protože po použití jsem nezískala vlasy jemné, ale "měkké", což nedokázal vykouzlit žádný šampón, který jsem předtím vlastnila. Je to příjemná změna nejen na dotek ale i při tvorbě účesu. Kromě toho mám po každé aplikaci uspokojující pocit, že pokožka hlavy včetně vlasů je skutečně vyčištěná.
Vlasy navíc nejsou rozlítané a šampón ani kondicionér, který používám pro viditelnější výsledky, vlasy nezatěžují. Ovšem nejvíce si cením tohoto výsledku - vlasy mi padají o 95% méně. Dokážete si představit, jak jsem za to ráda? :) Od té doby, co tuhle zázračnou dvojku používám, jsou moje poškozené vlasy vyživené a skoro už vůbec nevypadávají. To považuji za velký úspěch a vůbec jsem netušila, že budu s vlasovou kosmetikou Revitalon, tak moc spokojená! Dávám palec nahoru a každému, kdo chce vlastnit krásné a zdravé vlasy, dále vřele doporučuji!
Kdyby vás zajímali jakékoliv informace, podívejte se na www.revitalon.cz nebo si vyzkoušejte test, který vám napoví, jak jsou na tom vaše vlasy, nehty a pokožka. :)

11 komentářů:

  1. Měla jsem také možnost vyzkoušet a jsem stejně nadšená :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den Lucie, jsem velice potěšena vašim komentářem a doporučením vlasové terapie Revitalon. Palec nahoru i vám :-) vše nej v novém roce přeje tým společnosti VITAR

      Vymazat
  2. Mám rovnaký problém dúfam, že sa mi tieto produkty dostanú do rúk :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, seženeš je bez problému v lékárně nebo na internetu ;)

      Vymazat
  3. Vyzerá to veľmi dobre. Túto značku inak vobec nepoznam

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty produkty, tak jen nevypadají, to mi můžeš věřit. Teď mě napadlo, že jsem toho možná o značce měla napsat více :) Je to česká značka, která je dostupná v našich lékárnách :) Kromě šampónu a kondicionéru se prodávají i tablety na podporu růstu a na vlasy, které vypadávají. Tablety zrovna bere moje teta a je také moc spokojená! :)

      Vymazat
  4. Tahle dvojka by nebyla pro mě, protože mám jiný typ vlasů, ale je fajn, že jsi s dvojicí byla spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, každému sedne něco jiného :) Já jsem opravdu ráda, že mi produkty tak vyhovují :)

      Vymazat
  5. Jéé tak tahle dvojka vypadá vážně zajímavě! :) Ten test určitě zkusím :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)