26. listopadu 2015

PROMĚNA S CLIPINHAIR.CZ

Ahoj holky! V předchozím článku jsem vás už říkala, že jsem vždy snila o dlouhých a především hustých vlasech. Jenže to mi matka příroda bohužel nenadělila, a proto jsem se rozhodla, že si nechám vlasy prodloužit. Avšak neměla jsem zájem o zastaralé metody, které ničí vlasy! Z tohoto důvodu jsem si zvolila ověřený e - shop www.clipinhair.czkde jsem si ke své proměně v dlouhovlásku vybrala metodu clip - in, která je známá především díky své jednoduché aplikaci. Pak už jsem si jen vybrala příčesky ve středně hnědé barvě s délkou 40 cm a začala jsem se těšit na balíček! :)
Na objednávku jsem nečekala dlouho, protože dorazila hned následující den. Po rozbalení se v balíčku ukrývala clip - in sada příčesků, která obsahovala osm různě širokých pásů. Nejvíce mě potěšilo, že středně hnědé příčesky jsou naprosto identické s mojí barvou vlasů. Navíc jsou prameny opravdu husté a na dotek i pohled je jasné, že clip - in příčesky pocházejí ze 100% pravých lidských vlasů. Díky vysoké kvalitě se hezky lesknou, nezacuchávají se a působí přirozeně!

A jak vypadá výsledek?

24 komentářů:

  1. Jéééé vypadá to super Lucko! :) Budeš ještě větší kočka než dříve ;)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vypadá to fakt suprově, vůbec to nejde poznat! :) Já mám vlasy hodně husté a docela dlouho, takže naštěstí tohle nemusím řešit, ale nemít takové vlasy, jaké mám, tak bych to hned brala :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš sakra velké štěstí! :) Holt, jsme každý jiný! :( Třeba moje sestra má krásné dlouhé a husté vlasy, zatím co já jsem na tom podstatně hůře :( Ale s clip - in jsem spokojená a opravdu to nejde poznat :)

      Vymazat
  3. Vypada to krasne a je super, ze ti na tvou barvu vlasu sedi opravdu dokonale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem z toho nadšená, že takhle skvěle barva sedí ;)

      Vymazat
  4. Tak to je poriadny rozdiel. Krajšie, lesklejsie sviezejsie.a.hlavne hustejsie vlasy. Vyzerá to skvelé.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Já má příčesky ráda.. a sama jich několik vlastním.. :-) Mají moc hezký effekt :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásný vlásky i bez clipin, ale s nima jsou opravdu top :)))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo něco takovýho bych teď potřebovala...

    Super!

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mockrát ti děkuji za komentář. :) Jestli něco takového sháníš určitě mrkni na e - shop www.clipinhair.cz

      Vymazat
  8. Téda, vůbec to nejde poznat, že by to nebyly Tvoje vlasy :) Hezký

    OdpovědětVymazat
  9. Na proměnu jsem byla hodně zvědavá a musím uznat, že je opravdu povedená :) výsledek je hned vidět :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je bomba, vypadají naprosto přirozeně! Mamka měla kdysi taky, ale z umělých vlasů a vypadaly taky celkem reálně, ale tyhle ti opravdu sednou, vůbec není poznat, že nejsou tvoje:)
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, to vypadá skvěle!! Já mám dost husté vlasy, takže clip-in nepotřebuji :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerajú super, ja sama by som clipsne nikdy na hlave mať nechcela, ale pre baby ktoré majú riedke alebo kratšie vlasy je to super pomoc :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)