9. listopadu 2015

DLOUHOVLÁSKOU ZA POUHÝCH 5 MINUT?

Ahoj holky, z fotografií na blogu víte, že jsem majitelkou středně dlouhých vlasů. Ovšem vždy jsem toužila po dlouhé a husté hřívě, jenže zdá se mi, že na tenhle sen čekám už příliš dlouho. A proto jsem se rozhodla, že nad růstem svých vlasů přeberu absolutní moc!
Ano, jistě už tušíte, že si chci prodloužit vlasy, ale v žádném případě si je nenechám zničit zastaralými metodami prodlužování. Po přemýšlení jsem si ke své proměně vybrala metodu clip - in, protože aplikaci příčesků zvládnu hravě sama doma během několika minut. Další velkou výhodu vidím v tom, že nemusím čekat několik dlouhých měsíců, než si moje vlasy vzpomenou a vyrostou o pár centimetrů. Takhle ze sebe udělám dlouhovláskou kdykoliv si jen vzpomenu! Je to neuvěřitelně líbivá představa, jenže, kde zakoupit opravdu kvalitní clip - in příčesky k prodloužení účesu?
Svou pátrací akci jsem ukončila velmi rychle, protože jsem měla štěstí a natrefila jsem na ověřený e - shop www.clipinhair.cz, který nabízí clip in příčesky ze 100% pravých lidských vlasů. Kromě toho, že garantuje nejvyšší kvalitu, používá nejmodernější technologie a postupy zpracovávání vlasů, ty zaručují jejich perfektní vlastnosti a vzhled. E - shop navíc poskytuje doživotní záruku na pravost vlasů a ke každé objednávce dostane zákazník dárek zdarma v podobě clip sponek a silikonových hodinek - co víc bych si měla přát? :)
Ze široké nabídky jsem si vybrala extra husté vlasy k prodloužení ve středně hnědé barvě, jejichž délka je 40 cm. Jestli vás napadla otázka, jestli se nebojím, že barva nebude odpovídat mým pravým vlasům, tak vám jednoduše odpovím - nebojím, protože u clipinhair.cz mám možnost jakékoliv výměny.
Holky, na závěr dnešního článku vám chci ještě říct, že jestli si chcete splnit sen o dlouhých vlasech, nemusíte se bát prodloužení! Ovšem má to jednu podmínku - musíte si vybrat kvalitní clip - in příčesek k prodloužení, a proto vám všem vřele doporučuji e - shop www.clipinhair.cz. Kromě clip - in nabízí i další metody prodloužení vlasů jako je keratin, micro ring nebo vlasové pásky. Všechny příčesky jsou vyrobeny jen ze 100% pravých lidských vlasů, které můžete mýt, fénovat, kulmovat, žehlit, barvit - zkrátka budou se chovat jako vaše vlastní. Tak nad čím váháte? :)
P.S.: Můžete se těšit na pokračování, kde vám už ukážu svůj clip - in příčesek a chybět samozřejmě nebudou ani fotky mé přeměny v dlouhovlásku. :)

14 komentářů:

  1. I kdyz mam vlasy huste a dlouhe, tak mne to laka. Tesim se na ty tve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jestli ti můžu doporučit, tak zkus clipinhair.cz :)

      Vymazat
    2. Je k dispozici nějaký blogerský slevový kód? Nebo poštovné zdarma atp. Děkuji.

      Vymazat
  2. Som zvedavá, keď ti prídu :) Ja som o predlžovaní nikdy veľmi nepremýšľala, naposledy som mala fakt krátke vlasy... asi osem rokov dozadu? :D Jednoducho už veľmi dávno, z času na čas si nechávam vlasy podstrihnúť. Minulé leto som ich skrátila približne pod plecia a teraz ich mám už znova pomerne dlhé - rastú mi celkom rýchlo :D
    Ale ak sa dajú vrátiť/vymeniť a skutočne túžiš po dlhých a hustých vlasoch, tak by som neváhala a skúsila to :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bee, ty máš hrozné štěstí, že ti vlásky rostou takhle rychle! Co já bych za to dala :)

      Vymazat
  3. Já si prodlužuji vlasy keratinovou metodou, ale doma mám hodně příčesků. Bavím mě je střídat a vlasy měnít.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Podle tvých fotek mě nikdy nenapadlo, že si prodlužuješ vlasy. Já se právě také těším, že si budu moct měnit účesy :)

      Vymazat
  4. Prodlužování už jsem zkoušela několika variantama a clip in byly stoprocentně nejlepší! Nemáš to na hlavě pořád, takže to zas tak nezatěžuje a pokud si to umíš dobře nandat, tak to i skvěle vypadá :) Přemýšlím o clipinách z jednoho švédského eshopu, kde je kupuje spousta severských blogerek:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlím nad nějakými barevnými clip in proužky. Vlasy mám celkem hustě takže vyloženě o prodloužení mi nejde ale rozhodně tato metoda je lepší než si ničit svoje přírodní vlasy všelijakými barvami.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Já tento problém naštěstí řešit nemusím, ale jsem moc zvědavá, jak to u tebe dopadne :). A zaujalo mě, že mají i v nabídce keratin, te chci zkusit, tak to musím omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem zvědavá na fotky z Tvé proměny! :) Zajímá mě, jak budeš vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé Lucko, tak to je super :) Z tebe bude teda kočka! ♥ :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem moc zvědavá jak budeš vypadat určitě ti to bude slušet ❤❤ už se moc těšim 💞

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)