21. října 2015

RECENZE PRO BLOGERKY.CZ - HYDRATAČNÍ SJEDNOCUJÍCÍ KRÉM AVÉNE

Ahoj holky, díky speciální výzvě, která probíhala na stránkách blogerky.cz vám teď mohu představit a zároveň zrecenzovat další zkrášlující produkt. Tentokrát se jedná o novinku z kosmetické dílny Avéne. Vzhledem k tomu, že je to velmi oblíbená značka nejen mezi našimi blogery, si myslím, že není nutné ji velmi představovat. Ale přeci jenom pro ty, kteří jí dobře neznají - kosmetika Avéne využívá pro vývoj svých vysoce kvalitních produktů pro péči o pleť termální vodu, která pokožku zklidňuje, zjemňuje a hydratuje. Termální voda má vyvážené minerální složení, je bakteriologicky čistá a bohatá na aktivní prvky. Pochází z pramene Sainte - Odile, kde byly vybudovány první lázně fungující dodnes.
Do rukou se mi dostal hydratační sjednocující krém, který se nacházel zabalený v elegantním bílém pouzdře. Po otevření koženého pouzdra jsem spatřila krém naplněný ve 40 milimetrovém balení - tuba má praktický úzký aplikátor, ze kterého dostanete přesně takové množství krému, které potřebujete. Když jsem poprvé produkt vyzkoušela, ihned jsem se zamilovala do jeho vůně, která po aplikaci krému na obličeji vydrží i několik hodin. Dále jsem byla mile překvapena, jelikož jsem očekávala opravdu lehounce tónovaný krém, avšak svojí dobrou (až nadprůměrnou) pigmentací připomíná typický zkrášlující make-up s nižší krycí schopností. Krém (make-up) sice úplně nezakryje různé nedokonalosti pleti, ale na druhou stranu opravdu dobře sjednotí tón pokožky, pleť rozzáří a přitom dokáže působit naprosto přirozeně.
Co naopak nepochválím je hydratace! V oficiálním popisu hydratačního a sjednocujícího krému je uvedené, že po jeho použití bude pleť intenzivně a dlouhodobě hydratovaná díky hydratačnímu komplexu napodobující princip hydratace oka - jásala jsem, protože jsem typ ženy, který si musí před každou aplikací make-upu, nanést ještě hydratační krém. A tak jsem si mylně myslela, že když tenhle hydratační sjednocující produkt Avéne upřednostním před svým make-upem od Rimmelu, starost s natíráním běžného krému mi odpadne. Jenže nic se nezměnilo a bohužel stále musím natírat svou pleť i před aplikací tohohle produkt, který je určený především pro suchou a dehydrovanou pokožku.
Na závěr chci říci, že jsem se do výzvy s kosmetickou značkou Avéne moc ráda zapojila. A to hlavně z důvodu, že jsem nikdy nebyla majitelkou bezchybné pleti. Přesto, že jsem už 21letá blogerka, některé nedokonalosti na mé tváři stále přetrvávají, a proto je make - up skoro můj nejlepší kamarád. Avšak stále více a více přibývají dny, kdy upřednostňuji nenalíčenou tvář. Takovou náhradou za make - up se stal lehký hydratační sjednocující krém od Avéne. Mojí pozornost si získal hlavně proto, že je pigmentovaný, trošku hydratuje a ještě k tomu neutralizuje nedokonalosti. Co víc bych si měla přát?

23 komentářů:

  1. ten obal je cute :D
    pozývam ťa aj tvojich čitateľov na moju giveaway nie je na škodu dostať niečo zadarmo :D
    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, obal je parádní. Avšak nejsem typ, který by si něco kupoval kvůli obalu, takže mě zajímají i jiné věci :)

      Vymazat
  2. Já nevím, z recenzí mám smíšené pocity. Někomu vyhovuje ale u většiny jsem se dočetla spoustu negativ spojených s tímto krémem. Mě osobně moc neláká odstínem a tím že je moc mastný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jak ostatním, ale mě sedl dobře. Barva mi také vyhovuje, ale věřím, že bledulkám vyhovovat nemusí. Já jsem od přírody dost snědá, takže snesu i tmavší make-upy. Teď jsi mě překvapila, protože nevím, co myslíš tím mastný :D. Jako cena :D

      Vymazat
  3. Vyzerá zaujímavo :D a obal je naozaj krásny :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně napsaná recenze. :)
    Už dnes vidím třetí na tento produkt. :D A musím říct, že se mi moc líbí. Nesedl by mi ale asi na mou ultra bílou pleť. Zvlášť teď na zimu.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně už jsem to slyšela, že nesedl odstín :) Ale asi je to zázrak, ale mě prostě ta barva sedla :D Avšak jsem od přírody snědší typ :)

      Vymazat
  5. Díky za super recenzi, já to nezkoušela. Ale má to moc pěkné balení :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všem se hrozně moc líbí balení, tak mě ani nepřekvapuje, že se líbí i tobě ;)

      Vymazat
  6. ta barva je přímo katastrofální :D to bych si dala na obličej a byla bych jak pomeranč :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  7. Mě by neseděl odstín, ale Avene mám jinak moc ráda! :)

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  8. U jedné holčiny jsem četla, že jim napsala, ať se nezlobí, ale že tuhle oranžádu nemůže nosit, aby udělala pořádnou recenzi a oni jí napsali, že jen neschopné blogerky si s tím nedokáží poradit :D Barva je to vážně zajímavá :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jooo :D, tak to ani nevím, že jim někdo takhle psal :D Zajímavé..:D

      Vymazat
  9. Vyzerá to naozaj super :) To by sa mi zišlo

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké recenze Lucko :) Bohužel tohle by asi moc nebyl produkt pro mě, ta barvička mi přijde dost oranžová, takže pro mě - bělobu - bohužel :(


    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  11. Na tú farbu som trochu bledá, ale viem, že značka má veľmi kvalitné a dobré produkty :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)