9. září 2015

SALOOS HYDROFILNÍ ODLIČOVACÍ OLEJ

Holky, už jste vyzkoušely nějaký produkt od kosmetické značky Saloos? Já jsem neváhala a z jejich pestré nabídky jsem si vybrala rovnou čtyři produkty. S prvním objednaným produktem, květinovou pleťovou vodou Tea Tree, jsem vás už seznámila.
Dnešní recenze se bude týkat dalšího produktu - hydrofilního odličovacího oleje. Na internetové adrese www.saloos.cz jsem si mohla vybrat z deseti různých variant olejů. Ale vzhledem k tomu, že jsem majitelkou mladé, mastné a mírně problematické pleti, vybrala jsem si hydrofilní odličovací olej s Lemon Tea Tree, který je vyroben z pečlivě vybraných rostlin, čímž mi zaručuje špičkovou kvalitu. Výběr konkrétního oleje mi také usnadnila skutečnost, že rostlina Tea Tree je všeobecně známá pro své vynikající antibakteriální vlastnosti. Díky tomu se z mého hydrofilního odličovacího oleje stal účinný pomocník, který se mnou bojuje proti nedokonalostem mé pleti. Mimo jiné má i výborné odličovací schopnosti - je to nejlepší "odličovač", se kterým jsem se setkala! Během několika vteřin si snadno poradí s dlouhotrvající i voděodolným make - upem. A to všechno navíc šetrným způsobem, protože hydrofilní odličovací olej neobsahuje žádné syntetické látky, konzervanty ani barviva, takže je vhodný i na jemné oční partie a přecitlivělou pleť.
Ale jak se odličovací oleje používají? Aplikace odličovacích olejů Saloos je jednoduchá! Nejprve kosmetický tamponek navlhčím vodou. A dále na něj nanesu několik kapek oleje podle mojí potřeby, ale většinou to jsou dvě až tři kapky. Při používání odličovacích olejů, nikdy nezapomínejte, že vlhkost vatového tamponku je důležitá, protože voda společně s odličovacím olejem vytvoří emulzi, kterou pleť krásně vyčistíte ráno i večer!
Na závěr dnešního článku vám musím říct, že nechápu, jak jsem mohla bez odličovacího oleje žít! Ti, kteří Saloos odličovací oleje znají, určitě ví, o čem teď mluvím. A vy ostatní, navštivte e-shop přírodní bio kosmetiky Saloos, nebo utíkejte do drogerie DM! :) Mějte se krásně! ♥

33 komentářů:

  1. Skúsim zabehnúť čo najskôr do DM a pozrieť sa na ne, lebo i ja mám mastnú a problematickú pleť a vyzerá fajn :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě utíkej! :) Jen pozor! V DM seženeš jen některé druhy olejů. Dost často tam vidím olej s levandulí, který je ale také určen na problematickou pleť. :) Určitě pak dej vědět, jak ti vyhovuje..;)

      Vymazat
  2. Já mám Saloos moc ráda a obzvláště v zimě si pořizuji jejich obličejové oleje :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kosmetickou značku Saloos zbožnuji ;) Je fajn, že je používáš ;)

      Vymazat
  3. O něčem takovém jsem opravdu ještě neslyšela, ale určitě se na to zaběhnu kouknout do DM :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej! ;) Stojí to určitě za to, ale abys pochopila o čem tady píšu, musela bys produkt určitě vyzkoušet ;)

      Vymazat
  4. Já jsem zatím žádný odličovací olej nezkoušela, ale někdy bych ráda vyzkoušela :) Saloos mám ráda :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, určitě vyzkoušej :) Děkuji za tvůj komentář :)

      Vymazat
  5. Tento olej mám, ale používám ho normálně na hydrataci pleti přes noc :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím přiznat, že ho také používám spíše na noc. Ráno nemám moc času a často si ani nevzpomenu :)

      Vymazat
  6. Saloos máme hodně ráda a jejich odličovací oleje jsou super. Právě mám v koupelně jeden nový kousek s vůní levandule :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s levandulí regenerační olejíček, na který bude také recenze (to na sebe prásknu). Ale až tenhle hydrofilní olej spotřebuji v DM mám zálusk na nový, ale tentokrát také levandulový :) Miluji tu vůni ♡

      Vymazat
  7. Zase jsi mě na něco nalákala Lucko! :) Brzo budu muset něco od Saloosu konečně zkusit, tenhle olejíček vypadá fakt super ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, kdyby to byl špatný produkt nelákala bych vás, ale tenhle "odličovač" je prostě pecka! Prostě ho musíš vyzkoušet..♡

      Vymazat
  8. Akurát som ho objednala :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od Saalos Zelený jíl a květovou vodu, oba produkty nově, a jsem moc spokojená. Odličovací olej vypadá skvěle. Já jsem se ho celkem bála, protože mám hrozně citlivé okolí očí, ale podle tvé skvělé recenze si myslím, že by mi vadit nemusel. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš citlivé oční okolí, tak se vůbec nemusíš bát. Saloos neobsahuje žádnou syntetiku, konzervanty ani barviva, tudíž nezpůsobuje alergické reakce - neublíží ti, spíše naopak :)

      Vymazat
  10. Uz dlouho po nem pokukuji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. utíkám :) včera jsem na něj zrovna koukala a po dnešku je rozhodnuto :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudeš litovat! :) Pak napiš, jak jsi s ním spokojená :)

      Vymazat
  12. Já jsem spokojená s micelární vodou, která mi odlíčí skoro všechno. Včera jsem koupila asi dlouhotrvající stíny v tužce od Kiko, a s nimi má micelárka docela problém, takže jsem přemýšlela, že bych si na odlíčení pořídila ještě něco mastnějšího, tak se mrknu po tomhle :).
    www.chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně nikdy micelární vody nenadchly, jsem spíše nadšenec pro přírodní pečující kosmetiku ;)

      Vymazat
  13. Také jsem odličovací olej ještě nezkoušela, ale prý se s nim dobře odličují hlavně linky, což by se mi hodilo :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veškerý make-up se s olejem dobře odličuje ;)

      Vymazat
  14. Skvelý článok. Trafila si sa u mňa do čierneho, pretože práve teraz pokukujem a hľadám nejaký dobrý odličovač kvôli mojej problematickej pleti. Ďakujem za tip :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě potěšilo! :) Přesně od toho tenhle blog píšu ;)

      Vymazat
  15. Na odličovanie mám iba mlieko, ešte som nevidela aj olej, ale vyzerá to super :! určite sa po tom popozerám v drogérií :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  16. Tento jsem měla a byla jsem s ním neskutečně moc spokojená. Odlíčil úplně skvěle, neměla jsem po něm mastnou pleť a ještě k tomu jsem krásně voněla :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat
  17. Já saloos uplně miluju, díky bohu že ho mají v drogerkách DM! :)
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky na mojí první malou Giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve výrazném, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)