15. července 2015

SALOOS KVĚTINOVÁ PLEŤOVÁ VODA

Všimla jsem si, že téměř všechny moje recenze, které jsem na blog v minulosti napsala, se týkají především produktů, jejichž složení je čistě přírodní. A protože jsem velkou fanynkou přírodní kosmetiky, ani dnes to nebude jiné! Pokud jí také oblibujete, zbystřete! Na blogu si dnes můžete přečíst nový článek věnovaný české přírodní kosmetice Saloos. Vzhledem k tomu, že je to velmi oblíbená značka nejen mezi našimi blogery, si myslím, že není nutné ji velmi představovat.
Ale přeci jenom pro ty, kteří jí dobře neznají - Saloos je první a největší výrobce certifikované přírodní bio kosmetiky v České republice. I kdybyste se snažili sebevíce, v jejich produktech nenaleznete žádnou syntetiku, konzervanty ani barviva. Svou prestiž si společnost získala převážně tím, že jejich výrobky obsahují nejvyšší možný podíl čistých přírodních látek. Díky tomu je jejich kosmetika vhodná pro všechny typy pleti a nezpůsobuje alergické reakce!
Také jste dostali chuť něco vyzkoušet? Já se přiznám, že jsem se nechala zlákat zcela dobrovolně a na internetové adrese www.saloos.cz jsem si ze široké škály vybrala rovnou čtyři produkty! Doufám, že vás potěší zpráva, že na všechny produkty budou recenze. A na co ztrácet čas - začneme hned dnes! Dnešní recenze se bude týkat květinové pleťové vody. Květinové pleťové vody Saloos se prodávají v lahvičkách, které jsou vyrobeny ze skla - díky tomu je produkt o trochu těžší, než jsme obvykle zvyklí. Při cestování to může být malá nevýhoda. Ovšem na druhou stranu, sklo je opravdu kvalitní, takže máte záruku, že se vám nádoba například v kabelce nebo v cestovním kufru nerozbije. Lahvička pleťové vody má rozprašovač, což je určitě praktické!
Ze všech nabízených druhů jsem si vybrala pleťovou vodu, která je vyrobena z čerstvých listů australského čajovníku. Zvolila jsem si Tea Tree, protože nabízí silné dezinfekční, antiseptické a hojivé účinky. A vzhledem k tomu, že vlastním mastnou a mírně problematickou pleť, je pro mě naprosto ideální volbou. Velmi často mě trápí malé pupínky, avšak na tento problém je pleťová voda opravdu účinná. Bohužel ale nedokážu posoudit, jestli by produkt pomohl i pleti se sklony k silnému akné, protože mě zlobí pouze drobné nedokonalosti. Kromě léčení dokáže také pleť vyčistit, ale jemně! Není to žádný nepříjemný chemický "dryák". Nejlepší je, že během čistění zvládá pokožku i hydratovat a celkově zvyšuje vlhkost pleti - a toho jsem si všimla především ráno. Po ranní aplikaci květinové vody, už nemusím nanášet velké množství hydratačního krému. Také jsem vypozorovala, že od té doby, co produkt používám, se můj tón pokožky obličeje krásně sjednotil. A celkově musím říci, že moje pleť je viditelně zdravější, na čemž si rozhodně zakládám a je to pro mě nesmírně důležité!
Květinovou pleťovou vodu nemusíte aplikovat pouze na pleť, ale také na svou kštici. Je všeobecně známo, že čím častěji naše vlasy zvlhčujeme, tím vypadají lépe. Bez vody můžeme totiž rovnou zapomenout na silnou a objemnou hřívu.
Tyhle pleťové vody navíc mohou používat i děti, když je například bodne hmyz. Po aplikaci květinová voda místo bodnutí zklidní a příjemně chladí. A používat je také mohou naše drahé polovička jako vodu po holení.
Na závěr dnešního kosmetického článku musím říct, že další balení produktu si určitě znovu, znovu a znovu pořídím. Jsem opravdu moc ráda, že květinovou pleťovou vodu Tea Tree doma vlastním. Ovšem z dalších produktů přírodní kosmetiky Saloos jsem naprosto (možná i více) nadšená! A proto se určitě těšte na další recenzní články na mém blogu! Jinak máte také zkušenosti se značkou? Jaký je váš oblíbený produkt? Těším se na vaše odpovědi!

20 komentářů:

  1. Saloos mám moc ráda a tahle voda vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona tak jenom nevypadá, ona taková skutečně i je :)

      Vymazat
  2. Vyzerá naozaj zaujímavo a keďže mám podobný typ pleti, tak určite sa mi bude hodiť :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že ho by jí využila každá z nás ;)

      Vymazat
  3. Saloos mám moc ráda, taky proto, že je to český výrobek a já obecně ráda podporuji české nebo lokální produkty. Navíc používám pouze kosmetiku netestovanou na zvířatech, což Saloos splňuje. Mám od nich balzám na rty a jsem spokojená. Pěkný článek a hezká recenze, Luci :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! :) Jsem na tom úplně stejně jako ty ;)

      Vymazat
  4. Ty fotky v těch kytičkách se ti moc povedly!:)))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, to mě moc potěšilo, protože původně jsem si fotky představovala úplně jinak. A popravdě jsem byla trošku zklamaná :( Ale co člověk, to jiný názor.. děkuji :)

      Vymazat
  5. Super recenze, Luci! Tuhle květinovou vodu mám a je to bomba. Miluju, když mě v horkých dnech osvěží. Je to letní nezbytnost, ale ze začátku mi hodně vadila její specifická vůně.


    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem moc ráda, že se ti článek líbí! :) Mě vůně nevadí, je mi příjemná. Určitě koupím znovu, mám zálusk na Rosalinu. :)

      Vymazat
  6. Já od Saloos ještě nic nevyzkoušela, tak se budu muset polepšit. Tato pleťová voda vypadá skvěle a je fajn, že ti tak pomáhá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš určitě vyzkoušet! A pak už jí z ruky nedáš! :) ;)

      Vymazat
  7. Pleťová voda vypadá super věřím, že aji je.. ale já tea tree moc nemusím..

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-tyrkysova.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem od této značky zatím nic nevyzkoušela, ale už dlouho o nějakém produktu uvažuji, všichni na ně pějí chválu :) Tahle pleťová voda vypadá super a jak píše tak se dá použít snad na vše! :) Myslím si, že po dalších kladných recenzích na tuhle značku mě donutíš si konečně také něco koupit. :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš se na další recenze! :D Vsadím se, že po nich už to nevydržíš a budeš kupovat! :D

      Vymazat
  9. Toto som videla na jednom e-shope, no nejako ma nepresvedčil ...

    www.aduliksun.blogspot.sk - na blogu prebieha aj giveaway, kde ťa pozývam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bys to určitě vyzkoušet a nedávat na první pohled e-shopu :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Já mám ještě další tři produkty od Saloos a jsou opravdu úžasný! :)♡

      Vymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)