5. června 2015

MULTIFUNKČNÍ POMOCNÍK NA PLEŤ? ZKUSTE PROPOLISOVÝ KRÉM BOWERY!

Přeji krásný den!
Už dlouho jste si na mém blogu nepřečetly kosmetický článek, ovšem dnešním dnem to hodlám napravit! Tentokrát mám pro vás připravenou recenzi a zároveň představení mého docela nového zkrášlujícího pomocníka. Není jím nikdo jiný, než propolisový krém od přírodní a bylinné kosmetiky Bowery (www.bowery.cz). Tato značka vybudovala své základy až ve vzdálené Anglii a na zdejším trhu se pohybuje přibližně 10 let. Dnes je konečně dostupná i u nás v České republice. Bowery je rozhodně nejlepší volbou pro ty, kteří chtějí svou pokožku hýčkat jedinečným složením přírodních produktů!
Už na první pohled si mě propolisový zázrak získal! Po rozbalení zásilky z e-shopu Bowery jsem byla naprosto okouzlena menší, kruhovou krabičkou, ve které byl zapečetěn můj krém. Po rozbalení krabičky jsem zjistila, že obal krému je ze skleněného materiálu. V oficiálním popisu společnosti Bowery jsem se dočetla, že každá dózička je před naplněním krému desinfikována, čím se zamezí vniknutí bakteriím. Obal je navíc navržený ještě tak, aby bránil propustnosti světla skrze dózu. Holky, ruku na srdce, už jste se někdy setkaly s takto propracovaným obalem?
Avšak propolisový krém jsem si pochopitelně neobjednala kvůli obalu. Důvodem jeho pořízení bylo, že mi došla veškerá kosmetická zásoba, ne vždy vyhovujících denních krémů. A tak jsem hledala nový krém, který by mojí pleť hydratoval, zároveň léčil různé nedokonalosti a byl vhodný i jako podklad pod můj make-up. Volba tentokrát padla na krém s propolisem od již zmiňované značky Bowery a předem vás informuji, že jsem se svým rozhodnutím nešlápla vedle! :)
Konzistence výrobku není příliš hustá, ale tuhle skutečnost hodnotím pozitivně!! Díky tomu se krém opravdu rychle a dobře vsakuje do pokožky. Takže pokud se ráno rozhodnu, že použiji krém jako podklad pro make-up, nemusím vůbec dlouho čekat, než se vsákne. A k tomu, abych si krémem natřela celý svůj obličej, stačí mi opravdu malé množství. Přesto, že výrobek vlastním zhruba měsíc a půl, mi přijde, že vůbec neubývá! To mi naprosto vyhovuje a komu taky ne?! :D Mimochodem krém moc hezky voní, jeho vůně se nejvíce líbí mému příteli. A tak, když před spaním dostávám od Honzíka pusu na dobrou noc, snad nikdy mi nezapomene říct, jak krásně mu voním po propolisu. :)
Ovšem za největší plus považuji to, jak rychle a účinně dokáže "zlikvidovat" všechny nedokonalosti mé pleti. Poprvé, když jsem si krém aplikovala na noc, následující ráno jsem se probudila doslova do krásy! :D Z mojí tváře mi totiž zmizely všechny malé pupínky, které mě už delší dobu trápily. A od té doby, co propolisový krém používám, mám od všech pupínků "svatý pokoj" a můj stav pleti se celkově výrazně zlepšil! Za to může právě obsažený propolis v krému, který je známý pro svoje dobré antiseptické, regenerační a bakteriocidní vlastnosti. Tím dokáže léčit zánětlivá ložiska a projevy akné a zároveň bojuje i proti ekzémům. K pokožce umí být šetrný i v případě drobných popálenin a spálenin od slunce, tím pádem semnou určitě pocestuje k moři. :)
Krém tedy celkově hodnotím jako multifunkčního pomocníka, který musí rozhodně zaujmout místo ve vaší zkrášlující výbavě! Je zrozený (nejen) na pupínky, které z tváře nechtějí zmizet, ani když už nám dávno není -náct. A pokud jste šťastná majitelka té pleti, která nepotřebuje léčit ty malé ošklivé načervenalé věci, které se nazývají...no, však vy víte jak. :) Tak vám "alespoň" dokáže zajistit přesně tu dávku hydratace, kterou si žádá opravdu každá pleť.  Ovšem garantuji všem, že ho nedáte z ruky ani v létě, kdy často pobýváte na sluníčku! ☼
Nalákala jsem vás natolik, že toužíte vlastnit alespoň jeden produkt od přírodní a bylinné kosmetiky Bowery? Neváhejte a navštivte e-shop na stránkách www.bowery.cz, kde momentálně seženete propolisový krém se 40ti% slevou! :)

16 komentářů:

  1. Naštěstí nepatřím mezi ty, které mají problém s pleti, já s ní jsem spokojená, tedy až na kruhy pod očima! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti tiše závidím! Naštěstí pro nás "nešťastnice" existují tyhle super přípravky. :) Ale najít ten správný, zabere nějaký čas! :)

      Vymazat
  2. Vypadá báječně :-) pěkně si mě nalákala.

    OdpovědětVymazat
  3. Je tolik skvělých produktů, co mě láká vyzkoušet. Akorát jsem si nově koupila krém od Ziaji. Až mi dojde, tak třeba zase vyzkouším tento .:-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, rozhodně za vyzkoušení stojí! :) Pokud ho vyzkoušíš, už ho nedáš z ruky! :)

      Vymazat
  4. Wau to vypadá skvěle, a ten obal je boží :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten obal také dostal :) Hrozně se mi líbí :)

      Vymazat
  5. Wow, tak ten bych hned vyzkoušela, vypadá slibně :3. Ale to bych si nejdříve musela našetři nějaké penízky :D. Pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru ♡, až budeš mít penízky, tak neváhej a vyzkoušej ho. Vydrží věčně :)

      Vymazat
  6. Ja som ho ešte nemala, no vedela som o ňom. Ja mám problematickú len časť brady a nejako sa toho bojím - mám rešpekt :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se toho nemusíš vůbec bát, právě naopak :) krém by ti na problematickou část určitě pomohl ;)

      Vymazat
  7. No tak tenhle krém vypadá opravdu dobře, já krémy moc nemusím, ale snažím se poslední dobou donutit k nákupu nějakého, který bych opravdu pravidelně používala. Myslím, že na tenhle minimálně mrknu :) Super článek a tip, díky! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, věř mi, že tenhle krém by ti přirostl k srdci :)

      Vymazat
  8. Vyzerá fakt veľmi dobre (a má perfektný obal :D)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)