13. dubna 2015

PRVNÍ ČÁST: OUTFITY PRO RŮZNÉ PŘÍLEŽITOSTI

Milé čtenářky,
dneska Vám přináším první část módního článku, který je plný outfitů. Jako první tento článek samozřejmě publikuji na svém blogu. Avšak brzy bude můj článek k přečtení i na stránkách internetového módního magazínu Módní Inspirace, což mě obrovsky a upřímně moc těší! Celkem neobvykle jsem si pro Vás v první části připravila tři outfity a každý "model" je určený pro jinou příležitost. Samozřejmě, že nejsem žádná módní stylistka ani módní ikona, ale přesto doufám, že Vás alespoň jeden z mých outfitů zaujme! Určitě mi po shlédnutí a přečtení článku napiště do komentářů, které oblečení u Vás jednoznačně zabodovalo nebo se Vám naopak vůbec nelíbilo.

1. OUTFIT DO MĚSTA
Dominantou outfitu je kožešinová vesta, která je žhavým trendem. Nosit se mohou přes tričko, svetr nebo lehkou bundu jako jsem to udělala já. Naprostou klasikou jsou kožešinové vesty v hnědých odstínech, které naprosto dokonale vypadají k obyčejným džínům. Siluetu jsem jednoduše vytvořila pomocí pásku, pak už jsem jen obula kotníčkové boty a bez obav vyrazil vstříc městu.

2. OUTFIT NA SCHŮZKU
Na schůzku neexistuje elegantnější kombinace barev, než je černobílá. S černobílou nikdy nemůžu sáhnout vedle, protože nikdy nezevšední! Odstranění monotónnosti a osvěžení celého outfitu jsem docílila zakomponováním nenápadných detailů zlaté barvy především na doplňcích jako je náhrdelník, kabelka a kozačky.

3. OUTFIT NA NÁKUPY
Myslím si, že žádná žena se tuto sezónu neobejde bez džínové bundy, protože outfitu dodává šmrnc, uvolněný vzhled a zároveň se snadno kombinuje. Na nákupy jsem si oblékla džínovou bundu, která je vylepšena zajímavým kožešinovým límcem a troufla jsem si jí zkombinovat s džíny ve stejném odstínu modré. Každopádně, ať už zvolíte klasickou "džísku" nebo ozdobenou verzi a zkombinujete jí s čímkoliv, džínová bunda by ve vašem šatníku rozhodně chybět neměla.

23 komentářů:

  1. Wau, tak ta kabelka je dokonalá.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujal outfit na schůzku! :) Kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě nějaký outfit oslovil :) Děkuji za tvojí pochvalu ;)

      Vymazat
  3. Líbí se mi všechny outfity. Nejvíce se mi v 2. outfitu líbí kabelka, ta je fakt úžasná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tři outfity se mi líbí moc:) Můžu se zeptat, odkud je ta džínová bundička?? Je perfektní a krásně Ti sedí:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tvůj komentář mě moc těší! :) Bundičku jsem si koupila od jedné slečny na vinted.cz. Také se mi moc líbí a sedí opravdu skvěle ;) Jinak původně je koupená v C&A, jestli to alespoň trochu pomůže ;)

      Vymazat
  5. Nejvic se mi libi druhy outfit, ale neco mi jeste chybi...mozna vyrazna rtenka nebo nahrdelnik nebo nejaky detail.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na sobě poměrně výrazný náhrdelník, ale bohužel při focení se mi zrovna schoval za košili :(

      Vymazat
  6. První outfit se mi líbí nejvíc, ale já osobně se bych si přes něj už nedala vestu :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc si vážím tvého komentáře ;) A děkuju za tvůj názor! :) Takhle sladěný outfit nosím s vestou nebo i bez ní ;)

      Vymazat
  7. Ty hnědé botky jsou krásné, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. U mě vyhrává 1. outfit :). Možná bych jen vyměnila kabelku, ale to spíš kvůli tomu, že jsem k podobnejm outfitům nosit jiný kabelky já :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. k podobnejm outfitům zvyklá nosit jiný kabelky :D :D

      Vymazat
  9. Mne sa najviac páči prvý outfit :) Ešte som neskúšala dať kožušinovú vestu ku koženej bunde, ale v tvojom outfite to vyzerá krásne :) A úžasná kabelka! :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto nádherné outfity! Všechny 3 se mi moc líbí. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  11. Mé se líbí nejvíce druhý outfit :-) Navíc, včera šla okolo mě slečna s úplně stejnou kabelkou, tak jsem si vzpomněla tebe! :-))) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce se mi zalíbil outfit c.1, mám v plánu někdy vytáhnout tu svoji vestičku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Druhý outfit ma zaujal asi najviac - je to niečo, čo by som si obliekla možno i do školy :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Máš pravdu. Černo-bílá je základ všeho:) A vlastně i moje nejoblíbenější kombinace:)
    Chválím kabelky, na ty jsem dost ujetá:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  15. Dziny a bunda nemaji stejny odstin. Vypada to divne. Ale mas hezke zuby, mohla bys napsat clanek o nich :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)