16. dubna 2015

DRUHÁ ČÁST: OUTFITY PRO RŮZNÉ PŘÍLEŽITOSTI

Milé čtenářky,
přináším Vám druhou část módního článku, který je od 13. 4. 2015 zveřejněný na stránkách internetového módního magazínu Módní Inspirace (www.modniinspirace.cz), z čeho jsem upřímně nadšená! V dnešním článku jsem si pro Vás připravila další tři outfity. Každý z "modelů" je určen na jinou příležitost. Tentokrát Vám představím outfity, které jsou stanoveny na rande, na procházku a na cvičení. Opět připomínám, že nejsem žádná módní ikona ani stylistka, ale přesto doufám, že Vás alespoň jeden z mých vytvořených outfitů zaujme! Určitě mi po shlédnutí a přečtení článku napiště do komentářů, které oblečení u Vás jednoznačně zabodovalo nebo se Vám naopak vůbec nelíbilo.

1. OUTFIT NA PROCHÁZKU
Mám-li vyrazit na procházku do parku se svými přáteli, volím příjemné a pohodlné oblečení, protože se budeme procházet nebo chvilku zůstaneme sedět na laviččce či v trávě. V žádném případě ale nezapomínám na doplňky, jako je kabelka, do které si sbalím svačinu a menší deku na piknik.

2. OUTFIT NA RANDE
Abych se v očích mého přítele jevila jako něžná křehká bytost, o kterou chce pečovat a chránit ji, oblékla jsem se do jemné bílé krajky. K probuzení rafinovanosti a sexy elegance jsem zvolila černou koženkovou sukni, jejíž áčkový střih je obecně nejlichotivější a vypadá dobře na každé ženě. Nezbytností na rande jsou i boty ke kotníkům na podpatku, které celý outfit skvěle doplňují.

3. OUTFIT NA CVIČENÍ
Při sportování je pro mě pohodlí na prvním místě! Na cvičení se vždy oblékám do komfortního oblečení, které mi v žádném případě nesmí bránit v jakémkoliv pohybu. Mojí nejčastější volbou jsou černé elastické kalhoty, které jsou v příjemném kontrastu s výrazným tílkem. Do mojí sportovní výbavy jednoznačně patří i kvalitní sportovní boty.

Na závěr Vás všechny chci pozvat na mojí poměrně čerstvě založenou FB stránku, kde se dozvíte spousta nových a zajímavých informací z první ruky. A také Vás samozřejmě zvu k přečtení článku celého outfitového článku na stránkách Módní Inspirace (KLIK).
Mějte se krásně a předem děkuji za Vaše komentáře, moc si jich vážím a dělají mi neskutečnou radost!

15 komentářů:

  1. Pěkné a nijak zvlášť nepřeplácané outfity :) Líbí se mi.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. To triko s krajkou je strasne krasne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, kupovala jsem ho na eBay a pamatuji si, že jsem se hrozně bála, že mi bude malé, až přijde. Naštěstí se tak nestalo :)

      Vymazat
  3. Outfit na rande je ako stvorený pre mňa :) V poslednej dobe som sa vrátila k noseniu sukní - a to hlavne tohto strihu, jednoduché biele tričko s čipkou vyzerá úžasne, rovnako ako i topánky, navyše je celý outfit v čierno-bielej kombinácii, ktorú som si veľmi obľúbila :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejný styl a vkus, protože mi úplně mluvíš z duše ;) :)

      Vymazat
  4. Všechny outfity se mi vážně moc líbí!! :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné outfity.. :-) Jen za mě u outfitu na rande, by se mi více líbily lodičky :-) Ale to je jen můj názor.. :-) Já osobně mám ráda kotničkové boty k sukni.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj názor..:) A když nad tím přemýšlím máš pravdu, ale zase na druhou stranu už by to bylo asi moc formální :) Obě varianty by se mi líbily ;)

      Vymazat
  6. Krásné outfity jako vždy. :-) U druhého outfitu se mi líbí to krajkované tričko, ale boty mi k celkovému outfitu moc nesedí. Ale zase mě neber vážně, módě moc nerozumím a ráda nahlížím k druhým. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle Tvé příspěvky mě baví:)) Líbí se mi všechny tři outfity:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Zda se mi to nebo v outfitu pod rande prosvita cerna podprsenka? Vzala bych si telovou, a jine boty, pokud podpatky , tak lodicky, kotnikove boty a sukne v takove delce dost zkracuji (a zesilnuji) nohy a clovek vypada jak trpaslik na pahylech od stromu.

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední outfit je úplně super, nestárnoucí kombinace a moc ti to tam sluší :) Na druhém mi něco nesedí, jen nemůžu přijít na to, co... a pokud sbalíš jídlo a deku do takové kabelky, tak tě velmi upřímně obdivuju, já do kabelky takové velikosti vecpu diář, zápisník, jídlo, rtěnku... a pak už nevím, co s peněženkou :D :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  10. outfit na rande je můj favorit:) Jenom bych možná asi změnila boty, ale jinak pěkný:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)