22. března 2015

SPECIÁLNÍ VÝZVA: TESTOVÁNÍ EMOLIENČNÍHO KRÉMU OD ZNAČKY A-DERMA

Ahoj čtenářky,
dnešní den jsem se rozhodla pro Vás a blogerky.cz napsat opět kosmetický článek. Díky speciální výzvě, která probíhala právě na stránkách blogerky.cz Vám teď mohu představit a zároveň zrecenzovat další zkrášlovací produkt. Jedná se konkrétně o Emolienční krém EXOMEGA D.E.F.I od dermokosmetické značky A-DERMA, která se specializuje na rostlinnou dermokosmetiku pro suchou a atopickou pokožku. 
BALENÍ KRÉMU
Objem krému je 200 ml a byl zabalen ve sterilním prostředí. Dalším bonusem je, že má dokonalý hermeticky uzavřený těsnící systém D.E.F.I. (Device for Exclusive Formula Integrity), který striktně zamezuje bakteriím kontaminovat přípravek zvenčí. A zaručuje tím sterilitu během celé doby používání. Také se mi líbí, že krém je v tubě, což usnadňuje postupné spotřebování krému.

CO KRÉM SLIBUJE A SPLNÍ?
V tomto krému je obsažen přírodní extrakt z mladých výhonků ovsa Rhealba (výhonky jsou 100% přírodního původu a pěstují se na jihozápadě Francie dle zásad organického zemědělství), který zklidňuje podráždění kůže. Ještě obsahuje filaxerin, což je sloučenina mastných kyselin omega 6 a aktivní látky zvyšující množství filagrinu v kůži. Navíc s pomocí vitamínu B3 podporuje obnovu ochranné kožní bariéry a dlouhodobě hydratuje, čímž snižuje suchost pokožky. V období testování emoliečního krému jsem měla celý suchý nos a vedle něho se mi udělal ekzém. V obou případech si hravě poradil! Jo, a ještě je hypoalergenní a jeho snášenlivost byla prokázána a ověřena. :)
TEXTURA A KONZISTENCE KRÉMU
Texturu krému, která je mimochodem jemná a výživná, mohou na obličej i tělo aplikovat dospělí, děti i kojenci. Krém se opravdu dobře roztírá a navíc se skvěle a rychle vstřebává. Jeho konzistence je tak akorát, není hustá ani příliš tekutá.
NÁVOD NA POUŽITÍ
Pokud krém plánujete zakoupit, tak byste měly vědět, že se používá 1-2x denně. Po každém použití byste uzávěr tubu měly zavřít a předtím byste také měly odstranit přebytečný krém z uzávěru tuby. Na krabičce krému jsem si také přečetla, že při používání může uzávěr změnit barvu. To ale neovlivní kvalitu produktu.

Pokud Vás produkt od dermokosmetické značky A-DERMA zaujal, více informací o něm a dalších jejich produktech naleznete na jejich webových stránkách www.aderma.cz.
Mějte se krásně! :)

11 komentářů:

  1. Krem vypada opravdu zajimave, sucha pokozka me trapi stale a uz ani moje jistota - univerzalni Nivea - nezabira. Libi se mi, ze dbaji i na to, aby se dovnitr nedostaly bakterie. Ja ted budu na suchou pokozku zkouset Biodermu, tak jsem zvedava, snad pomuze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, jak to s Biodermou dopadlo ;)

      Vymazat
  2. Tuhle výzvu jsem prokaučovala a teď toho opravdu lituju. Párkrát do roka se mi objeví hodně suché fleky na rukou, které mě svědí a loupou se mi. A právě teď mám ty fleky po celých rukách, to je ale náhodička :D. Používala jsem kvůli nim sprchový gel téhle značky a musím říct, že mi na to dělal opravdu dobře. Kdyžtak koukni ke mně na blog, vyhlásila jsem soutěž o Dove Oxygen Moisture a přidělila ti bonusové body, kdyby sis chtěla zasoutěžit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi to prošvihla :( Děkuju za pozvání na giveaway, určitě se zúčastním :)

      Vymazat
  3. vyzerá zaujímavo naozaj :) Ešte som o ňom nepočula o tejto značke :) Super recenzia .) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  4. O značce už jsem slyšela a dokonce jsem našla jeden krém doma a velmi mi pomohl zahojit spáleninu, do 3 dnů po ní bylo fuč :) na ekzém mě ani nenapadlo ho vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště ho můžeš vyzkoušet na ekzém :D

      Vymazat
  5. Ten by se mi šikl, protože mám v poslední době hodně suchou pleť.

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)