2. března 2015

POKRAČOVÁNÍ SE SHIRTINATOR.CZ

Ahoj holky,

nedávno jsem na blog napsala článek o skvělém internetovém obchodě SHIRTINATOR. Pokud jste zmiňovaný ČLÁNEK ještě nečetly, tak to musíte honem napravit! Ti, kteří četli, ví, že jsem si v jejich e-shopu objednala tričko s vlastním originálním potiskem. Dne 25. 2. 2015 byla objednávka zařazena do výroby a dnes 2. 3. 2015 jsem vyhotovené triko obdržela. Mojí zásilku mi přivezl kurýr z přepravní společnosti IN TIME. Velice se mi líbilo, že jsem nejprve obdržela sms zprávu od společnosti IN TIME, v jaký čas mi zásilku doručí, a mohla jsem se podle toho zařídit. Další velké plus patří právě samotnému sympatickému kurýrovi, se kterým byla komunikace naprosto bezproblémová a příjemná. Po rozbalení balíčku se na mě usmálo dámské přiléhavé tričko s v-výstřihem od americké společnosti Bella v sytě růžové barvě, jehož složení je 98% bavlna a 2% elastan. A abych měla z výrobku značky SHIRTINATOR co největší radost, v rozbaleném balíčku jsem našla i malý letáček s instrukcemi respektive s návodem na praní, který se mi určitě při prvním praním bude hodit. Samotné tričko má krásnou jasnou barvu a úžasnou kvalitu, na dotek je velice jemné. Navíc díky skvělému střihu, perfektně sedne na tělo a zvýrazňuje ženské křivky. Uznejte sami, co víc jsem si mohla přát?
Na přední stranu mého trika zdobí černý glitrovaný nápis "BLOGGER", který jsem si nechala natisknout metodou Flex. Kouzlo metody spočívá z vyříznutí vašeho motivu nebo textu z tenké fólie a pod velmi silným tlakem a při vysoké teplotě ho nalísuje na produkt.
"BLOGGER"
Zadní stranu zdobí taktéž nápis "Fashion & Beauty by Lucie Růžičková", avšak tentokrát v jednoduché černé barvě. Text na zadní straně je opět natisknut metodou Flex. S tímto způsobem jsem opravdu moc spokojená, protože zaručuje kvalitní potisk. Kvalitu vám samozřejmě zaručí i druhá metoda Flock. Tato metoda opět nejprve motiv vyřízne z tenké fólie a pod velmi silným tlakem a při vysoké teplotě ho nalísuje na produkt. Flock se od způsobu Flex liší povrchem připomínající semiš, který je velice příjemný na dotek. Zároveň jde o hrubší pevnou fólii s vystupujícím povrchem.
"Fashion & Beauty by Lucie Růžičková"
Za svojí maličkost mohu říci, že jsem kvalitou trika, jeho potisku a střihu upřímně potěšena! A s čistým svědomím ho doporučuji každému. Pokud vám, mým pravidelným čtenářkám takové originální triko s vlastním motivem či textem v šatníku chybí, máte nyní mimořádnou možnost to napravit. Na stránkách internetového obchodu (www.shirtinator.cz) je pro prvních 1000 zákazníků, připravena sleva 20% na všechno. Pro získání slevy, stačí při objednávce zadat kód: RYCHLE200. Se zmiňovaným e-shopem rozhodně nešlápnete vedle! Nabízí totiž velký výběr, příznivou cenu, realizaci do 6 dnů, kvalitní dlouhotrvající potisk triček, poštovné a balné jen za 99 Kč nebo  dopravu zdarma od 800 Kč !!
Na závěr bych chtěla vyjádřit e-shopu SHIRTINATOR sympatie a přání zdaru a práce do budoucna. Udělal na mě velký dojem a poskytl mi kvalitní výrobek, za což opravdu upřímně děkuji!
www.shirtinator.cz
Jak se vám tričko líbí?
Těším se na vaše reakce :)

17 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně :-)) Sama bych ale zvolila ten potisk bez třpyteček :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že se ti líbí :) Hani, když si budeš navrhovat tričko, můžeš si tam dát jakoukoliv barvu, ať už se třpytkami nebo bez. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada moc hezky, myslim, ze se na tebe moc hodi :-) Treba si tam taky nekdy objednam, zatim se mi nejvice zamlouva bile tricko s cernym napisem I hate mondays :-D Kdyz uz napisy, tak vetsinou volim jedine b&w a hlavne volny pansky strih :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Věřím, že si tam určitě něco objednáš ;)

      Vymazat
  4. Je moc pěkné. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Juu, super nápad, moc pěkné ! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Nelly :) určitě koukni na stránky a můžeš něco objednat ;)

      Vymazat
  6. Tričko vypadá moc hezky :) ze shirtinatoru jsem jednou objednávala tričko jako dárek a musím říct, že jsem z něj až tak nadšená nebyla...ze začátku bylo hezký, ale už asi po půl roce obrázek vyblednul, takže od té doby už shirtinator nezkouším :/ -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já žádnou dřívější zkušenost s tímto e-shopem nemám, tak uvidím, jak dlouho triko vydrží, ale zatím jsem spokojená moc :)

      Vymazat
  7. Ešte nemám skúsenosť s týmto eshopom, no je super, že sa rozhodol spolupracovať s toľkými bloggerkami :) je to od nich naozaj milé :) prajem príjemné nosenie trička, vybrala si si veľmi krásnu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá teda krásně :) Nějaké takové bych taky chtěla :) Možná do budoucna až budu mít větší sledovanost, oslovím tuto firmu pro recenzi :) Super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Většinou oslovují blogerky sami, avšak ty je sama můžeš oslovit při čísle nad 100 pravidelných čtenářů ;)

      Vymazat
  9. Tričko vypadá báječně a také je to dobrý tip na chodící reklamu pro blog :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle tričko je opravdu krásné, moc se mi líbí. Já si dneska objednala tričko. Zatím mám na blogu jen první polovinu článku, nemůžu se dočkat trička :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)