14. dubna 2015

FRANCOUZSKÁ KOSMETIKA NA ESHOPU FRANCA.SK

Dobrý den čtenářky,
v dnešním kosmetickém článku bych Vás chtěla upozornit na skvělý internetový obchod, jehož adresa je www.franca.sk. Většina internetových obchodů prodává známé značky, avšak filozofie majitelky e-shopu je zcela odlišná. Na slovensko-český trh přináší něco "jiného", než je nabídka ostatních kosmetických obchodů. Franca je e-shop, který je založený na Slovensku s působností ve Francii, konkrétně v lokalitě Cote d’Azur a Provence. Protože právě ve Francii majitelka e-shopu střídavě žije, tak má možnost potkat se s množstvím produktů, které nenajdete nikde jinde na světě. A to protože se jedná o malovýrobny, které mají například vlastní levandulové pole, vlastní záhony květin, tradiční recepty na výrobu a různé čarodějníky na vůně.
Samozřejmě, že jsem neodolala kouzlu francouzské kosmetiky a rozhodla jsem se, že vyzkouším nějaký produkt. Z širokého sortimentu jsem si vybrala čokoládový peeling od značky Chemins du Soin.
A moje zkušenost?
Peeling je naplněný v kruhové plastové nádobě, jejíž objem je 100 ml. Po prvním otočení kovového víčka produktu, jsem pod ním nalezla další tentokrát plastové, které dokonale chrání peeling před vnějšími vlivy. Po odkrytí zmiňovaného plastového víčka jsem ihned ucítila nádhernou čokoládovou vůni, která je povzbudivá a navíc má stimulační účinky. Peeling je určený na pleť i tělo. Ve sprchovém koutě jsem ho poprvé vyzkoušela na svojí tvář. Po umytí peelingu jsem měla pocit, že mi na pleti trošku zůstala lepkavá vrstva. Ale po důkladnějším umytí, to bylo pryč! Avšak z tohoto důvodu ho doporučuji používat spíše na tělo a ve vaně, kde ho jemnými krouživými pohyby vmasírujete do pokožky. Na druhou stranu peeling pleť krásně vyhladil a opravdu důkladně vyčistil (dokonale odstranil všechny nečistoty, staré buňky a šupinky). Z vlastní zkušenosti vím, že jemná tvářička vám po tomhle peelingu vydrží až čtyři dny (poté je potřeba proceduru zopakovat).
Dříve jsem používala peelingové produkty, které byly zakoupené v obyčejné drogerii. Měla jsem opravdový problém sehnat produkt s hrubší konzistencí, kterou mám raději právě kvůli důkladnější očistě a dlouhotrvající jemnosti. Francouzský čokoládový peeling mě konečně nezklamal, protože jeho konzistence je hrubší (cítíte jeho kousky)! Nakonec Vám povím, že se má používat jednou týdně. A www.franca.sk doporučuje peeling kombinovat s jejich čokoládovým tělovým olejem. Nakonec nezapomeňte, že ošetření pokožky byste měly vždy ukončit nanesením tělového mléka, másla či oleje.
Na závěr Vám chci jen říci, že jsem s čokoládovým peelingem od francouzské značky Chemins du Soin spokojená a každému bych ho ráda doporučila. Stejně tak jako e-shop Franca (www.franca.sk). Nezapomeňte se na tenhle internetový obchod podívat!! A napište mi do komentářů, jak se Vám líbí. :)
Mějte se hezky..:)

15 komentářů:

  1. Tohle by se mi líbilo, i když tyhle voňavé věci jsou trochu nebezpečné. Vždy pak dostanu chuť na čokoládu :-)

    Hezká recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj každý komentář, moc si toho vážím ;) Určitě se na produkt podívej na www.franca.sk

      Vymazat
  3. Hezký článek :) o kosmetiku se hodně zajímám, takže si ráda všechno přečtu :) jinak jsem ti dala GFC, máš skvělý blog!:)
    www.oneblondielife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, mockrát děkuji :) Také se mi líbí tvůj blog a sleduji ho moc ráda :)

      Vymazat
  4. Milujem kozmetiku s vôňou čokolády :) a na e-shop sa určite pozriem. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  5. Síce nemám moc v obľube kozmetiku s vôňou čokolády ale produkt vyzerá naozaj zaujímavo :) Super recenzia! :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Míšo, však franca.sk nenabízí jen produkty s čokoládou je toho mnohem víc :)

      Vymazat
  6. No, tak to máme o obchod víc, kde zase utrácet :D Ba ne, peeling vypadá opravdu zajímavě :-))) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bude představení dvou vlasových produktů a ty jsou podle mého názoru ještě lepší. Franca.sk mě opravdu moc mile překvapila :)

      Vymazat
  7. Tak ten peeling vypadá opravdu luxusně.... Hned jsem na něj "dostala chuť".
    Franca.sk jsem neznala a mají moc hezké produkty.... Určitě u nich objednám....Už mám zálusk na tělové oleje.
    Děkuji za článek a za tip.... :)
    Krásný den....Kat....

    OdpovědětVymazat
  8. Mám čokoládový peeling od Saloos a to balení mají skoro stejné, akorát jiný potisk :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek, peeling vypadá dobře :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)