16. března 2015

CHYTRÉ NAKUPOVÁNÍ ANEB JAK UŠETŘIT?

Krásný den čtenářky,
jak jistě všichni víte, slevu nedostanete v kamenném obchodě a ani v tom internetovém. Navíc nákup na e-shopu nestojí vždy jen pár korun. Avšak pokud také rády nakupujete přes různé internetové obchody a chtěly byste při tom navíc ušetřit, tak Vám ráda povím, jak na to.
Nedávno jsem objevila webovou stránku (www.refundo.cz) společnosti Refundo.cz, která je srovnávačem zboží a služeb a vrátí Vám peníze za každý Váš nákup. A jak to funguje? Pro možnost využití této služby je nutná registrace. Zaregistrujete se a ihned se Vám jako bonus připíše 50 Kč. Navíc registrace zdarma umožňuje získávat další slevy, bonusy a odměny.
Slevy, bonusy, odměny...
Dále pokračujete výběrem Vašeho oblíbeného e-shopu. Výhodou je, že stránky jsou přehledně rozděleny do kategorií, takže se nemusíte trápit se zdlouhavým vyhledáváním toho, co potřebujete. Jako většinu žen i mě samozřejmě nejvíce oslovila skupina "Oblečení a móda". V této sekci jsem nalezla nespočet českých i zahraničních internetových obchodů. Dokonce i moje oblíbené obchody jako je například  Aliexpress, SheInside, Zoot, Tchibo, Baťa a spousty dalších. U uvedeného obchodu vždy uvidíte, jakou "slevu" Vám poskytnou. Píši "slevu", jelikož po zaplacení Vám částku, kterou jste ušetřili, připíší na Váš vytvořený účet na www.refundo.cz.
Baťa Vám vrátí 5% z ceny
Takhle sbíráte peníze, které Vám po dosažení minimální hodnoty 300 Kč vyplatí na Váš bankovní účet. Uvedenou částku nasbíráte za chvíli, protože už při registraci dostanete 50 Kč. Navíc, pokud řeknete svým přátelům o Refundo, můžete získat další bonus v hodnotě 100 Kč. Nebo po doplnění Vašich údajů si zajistíte následujících 150 věrnostních bodů. Takhle si můžete vydělávat zcela bez námahy a ani nemusíte nakupovat. :)
Nakupování se "slevou" nemohu odolat, a proto jsem si objednala náušnice ze zahraničního e-shopu Aliexpress, které jsem měla delší čas vyhlédnuté. K mojí naprosté spokojenosti mi přibližně do hodiny přišel e-mail, že na můj účet byla připsána částka, která mi náleží.
Náušnice z Aliexpress.com
Znáte www.refundo.cz? Máte s webem nějaké zkušenosti?
Těším se na Vaše reakce v komentářích! ;)

7 komentářů:

  1. Ty brďo, to musím určitě vyzkoušet! :) Jak to funguje s tím, že o tom řekneš přátelům? To zadáš email a když se jeho majitel registruje, tak ti připíšou bonus?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Funguje to sdílením například na facebooku a když se někdo z kamarádů či rodiny zaregistruje, připíše se ti bonus :)

      Vymazat
    2. Já si právě říkala, že bych se zaregistrovala, ale aby ta registrace nebyla marná, tak bych se zaregistrovala přes tebe :)

      Vymazat
  2. Mam takovy ucet na podobnem webu - plnapenezenka.cz, a je to docela fajn vec :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Refundo neznám, ale rozhodně to zní zajímavě. :) Takové to články se mi líbí. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. refundo veru poznám ale v SK verzii :) je to naozaj dobrá vecičky kedže z pár obchodov ktoré tam sú nakupujem pravidelne tak aspoň nejaký privýrobok :) ZuZu

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, to je celkem zajímavý a užitečný tip!! Děkuji za návštěvu blogu :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)