25. února 2015

SHIRTINATOR.CZ

Krásný večer čtenářky,
v dnešním článku, který tentokrát konečně nebude kosmetický, bych vám chtěla představit skvělý internetový obchod s názvem Shirtinator. E-shop naleznete na internetové adrese: www.shirtinator.cz.  Stránky jsou přehledně rozděleny do kategorií, takže se nemusíte trápit se zdlouhavým vyhledáváním toho, co potřebujete. Mezi další výhody zmiňovaného e-shopu patří velký výběr, příznivá cena, realizace do 6 dnů, doprava zdarma od 800 Kč, kvalitní dlouhotrvající potisk triček, poštovné a balné jen za 99 Kč!! Díky Shirtinatoru si můžete vytvořit originální trička s vlastním motivem nebo použít některý předvolený motiv. Já jsem si na stránce objednala sytě růžové tričko s předním nápisem "BLOGGER" a zadním nápisem "Fashion & Beauty by Lucie Růžičková". Postup vytvoření vlastního trička je opravdu jednoduchý a zvládne ho každý. Zaprvé na stránkách kliknete na kolonku "Vytvořit vlastní tričko", poté budete přesměrováni na stránku, kde se vám zobrazí bílé triko (viz obrázek). 
Dále kliknete myší na kolonku "Všechny položky", kde si vyberete pánské, dámské, dětské tričko či příslušenství. Jelikož jsem si vytvářela triko sama pro sebe, logicky jsem si vybrala položku dámské triko. A následně se mi ukázala veškerá nabídka dámských triček, nejvíce se mi zalíbilo dámské přiléhavé tričko s v-výstřihem v sytě růžové barvě. Když máte tričko i barvu zvolené, vybíráte si následně motiv nebo přidáte vlastní text či vlastní motiv. Díky vlastnímu motivu si můžete také vytvořit tričko s vaší fotkou. Mně se momentálně líbila možnost napsání vlastního textu, a jelikož jsem tuto možnost dostala díky svému blogu, na triko jsem zvolila text "BLOGGER" a "Fashion & Beauty by Lucie Růžičková". Samozřejmě, že text i jeho barvu si můžete opět libovolně nastavit. Dole v levém rohu ještě vyberete vaší velikost a hned vedle velikosti a množství se zobrazuje celková částka vašeho vytvořeného trika. Cena je u každého trička jiná, záleží jaké parametry a náročnost potisku zvolíte, ale v průměru se pohybuje okolo 300-500 Kč. Pokud máte triko hotové, přidejte ho do košíku. Samotná objednávka už je jen maličkost. Poté se už můžete těšit jen na to, až vám tričko doručí. Doba dodání při platbě předem se pohybuje okolo 5 pracovních dnů. Slovenské blogerky mohou vytvářet a objednávat i ze Slovenska. :)
www.shirtinator.cz
Do komentářů mi napište, jestli už máte nějaké zkušenosti s tímto originálním způsobem vytvářením triček. A pokud žádné nemáte, tak to honem napravte. Na stránkách právě probíhá akce - 20% pro prvních 1000 zákazníků! Budu se těšit na vaše reakce!!
Mějte se krásně :)

4 komentáře:

  1. Už jsem si tam párkrát zkoušela vytvářet různá trička, ale zatím jsem nic neobjednala :-) Jsem zvědavá jak bude vypadat tvoje tričko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na něj zvědavá. :) Hned, jak mi tričko dorazí domů, napíši o něm článek, takže se můžeš těšit! :)*

      Vymazat
  2. Tak to se těším na článek!! :-)) Vypadá to moc dobře a vybrala jsi si dobrý postisk! :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, určitě se těš na článek, pak mi řekneš, jestli se ti tričko líbí. Já vám na něj a e-shop Shirtinator udělám recenzi.

      Vymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)